powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη

Διεθνής τουριστική έκθεση ITB Βερολίνου - Αυξάνει τη δυναμική της η Χαλκιδική ως τουριστικός προορισμός Γερμανών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία γερμανικών τουριστικών οργανισμών που έγιναν γνωστά στην 51η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού του Βερολίνου, στην οποία η Χαλκιδική έδωσε το παρόν, με την παρουσία φορέων τουρισμού, εκπροσώπων των δήμων, ξενοδόχων και τουριστικών γραφείων η  Χαλκιδική αυξάνει  την δυναμική της  ως τουριστικός
προορισμός Γερμανών.
Πιο συγκεκριμένα, σημειώνεται αύξηση 20% σε σχέση με πέρσι στις κρατήσεις για τη Χαλκιδική από τη Γερμανία. Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, η Ελλάδα αναδεικνύεται ως ο 2ος δημοφιλέστερος τουριστικός προορισμός των Γερμανών μετά τις Βαλεαρίδες Νήσους στην Ισπανία. Σύμφωνα με τον Νόρμπερτ Φίμπιχ, πρόεδρο του Γερμανικού Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων (DRV), ως τα τέλη Ιανουαρίου σχεδόν 70% περισσότεροι Γερμανοί σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, είχαν επιλέξει ελληνικούς προορισμούς.

Η διεθνής τουριστική έκθεση ITB 2017 έλαβε χώρα στο Βερολίνο από 8 έως 12 Μαρτίου και η Χαλκιδική συμμετείχε με δικό της stand στο περίπτερο της εθνικής συμμετοχής (ΕΟΤ).

Η έκθεση αυτή, η οποία θεωρείται μαζί με την WTM του Λονδίνου μία από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως εκθέσεις τουρισμού, συμμετείχαν φέτος 10.000 εκθέτες από 187 χώρες, ενώ στους επισκέπτες της εντάσσονται οι κορυφαίοι εκπρόσωποι των εμπλεκομένων με τον τουρισμό φορέων παγκοσμίως.

Μεγάλη ήταν η προσέλευση του κόσμου στο Ελληνικό περίπτερο του ΕΟΤ, όπου σύμφωνα με τους επαγγελματίες του τουρισμού ήταν ίσως η μεγαλύτερη των τελευταίων χρόνων τόσο τις τρεις πρώτες μέρες που αφορούσε τους επαγγελματίες του τουρισμού όσο και τις δύο επόμενες όπου η έκθεση ήταν ανοιχτή για το κοινό.
Η Χαλκιδική εκπροσωπήθηκε από τον Πρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού και της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, Γρηγόρη Τάσιο και τα στελέχη του Οργανισμού, οι οποίοι πραγματοποιήσανε πάνω 35 προκαθορισμένα ραντεβού με μεγάλους Tour Operator, ταξιδιωτικά γραφεία καθώς και με δημοσιογράφους και εκπροσώπους Διεθνών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Στην αποστολή συμμετείχαν και εκπρόσωποι των Δήμων Κασσάνδρας, Αριστοτέλη και Αμμουλιανής. Πολυπληθέστατη ήταν και η συμμετοχή των επαγγελματιών από τη Χαλκιδική καθώς 45 ξενοδόχοι και τουριστικοί πράκτορες της περιοχής έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό για την προβολή του προορισμού.
Συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν:

1) με τον βρετανικό Tour Operator jet2.com και συγκεκριμένα με την Airports & Tourism Organisations Executive της εταιρίας Leiza Sullivan, ο οποίος φέτος για πρώτη φορά, θα ξεκινήσει απευθείας πτήσεις charter από τη Βόρεια Βρετανία και τη Σκωτία. Όπως ενημέρωσαν, η μέχρι τώρα πορεία των κρατήσεων κρίνεται ικανοποιητική.
2) με την Natalie Humphreys, Area Sales Manager & Greece & Cyprus της HolidayCheck, του μεγαλύτερου γερμανικού OTA που συνεργάζεται με 1,272 καταλύματα στο νομό και σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, παρουσιάζει αύξηση πάνω από +30% το πρώτο τρίμηνο (1 Ιανουρίου-12Μαρτίου 2017) σε σχέση με πέρσι.
3) με τους contract managers των Der Touristik, Schauinsland, Thomas Cook, DW και TUI για την πρόοδο των κρατήσεων.

4) με τον Business Development manager του ταξιδιωτικού περιοδικού National Geographic TRAVELLER (UK) όπου συζητήθηκαν οι δυνατότητες προβολής της Χαλκιδικής στο έγκριτο ταξιδιωτικό περιοδικό.
5) με εκπροσώπους του το Ευρωπαϊκού Σήματος Ποιότητας «LeadingQualityTrails-BestofEurope», ένα σήμα που διαχειρίζεται η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ορειβατικών Συλλόγων και αφορά την πιστοποίηση δικτύων πεζοπορικών διαδρομών.

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της έκθεσης και σε συνέχεια των συνεργειών που αναπτύσσει ο ΤΟΧ με φορείς του εξωτερικού, υπέγραψε πρωτόκολλο συνεργασίας με τον Τουριστικό Οργανισμό του Zingst της Γερμανίας. Στόχος η μεταφορά τεχνογνωσίας και καλών πρακτικών για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού.

Στο πλαίσιο της έκθεσης, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης και ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, παρουσίασαν στο Βερολίνο σε επαγγελματίες του τουρισμού και δημοσιογράφους, ένα γευστικό γαστρονομικό ταξίδι της περιοχής μας με τίτλο «#oriste». Οι γεύσεις της Μακεδονικής γης αποτελούν τον καλύτερο οδηγό του προορισμού μας.

Τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού σε συνάντηση με την αναπληρώτρια Προϊσταμένη Γραφείου Ε.Ο.Τ. Γερμανίας, Ελένη Μελιτά οριστικοποίησαν την αποστολή 2 Γερμανών δημοσιογράφων της ηλεκτρονικής εφημερίδας Huffington Post Γερμανίας, η οποία θα επισκεφτεί τη Χαλκιδική τον ερχόμενο Ιούνιο με στόχο τη δημοσίευση δισέλιδου τουριστικού άρθρου.

Τέλος, το περίπτερο της Χαλκιδικής επισκέφτηκαν η Υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Θάνος, η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας, Σοφία Μαυρίδου και ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Ανδρέας Ανδρεάδης.

Σημειώνεται ότι η Χαλκιδική εξακολουθεί να είναι η 4η επιλογή για τους Γερμανούς Tour Operators εξαιτίας έλλειψης πτήσεων charter στο αεροδρόμιο Μακεδονία, ωστόσο ευελπιστεί ότι η αυξημένη ζήτηση, θα οδηγήσει και στην αύξηση των πτήσεων για το 2018.