powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα

Χρ. Σπίρτζης: Εκκαθάριση του ΟΑΣΘ σε λειτουργία

Θα χρειαστεί τουλάχιστον ενάμιση με δύο χρόνια για να προετοιμαστούν οι φορείς που θα ασκήσουν το έργο των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Σπίρτζης στην ΕΡΤ 3.
Σε αυτό το διάστημα, το ενδιάμεσο σχέδιο προβλέπει εκκαθάριση του ΟΑΣΘ σε λειτουργία επισήμανε.

Για την Τρίτη 16 Μαίου είναι προγραμματισμένη η συνάντηση του κ. Σπίρτζη με τους εργαζόμενους και τη διοίκηση του ΟΑΣΘ, καθώς οι εργαζόμενοι βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας.
«Αν ταλαιπωρηθεί ξανά η κοινωνία της Θεσσαλονίκης, για τον ΟΑΣΘ δεν υπάρχει επόμενη ημέρα.», επανέλαβε ο υπουργός.
Ο κ. Σπίρτζης επέρριψε ευθύνες στη διοίκηση του Οργανισμού για το γεγονός ότι είναι απλήρωτοι οι εργαζόμενοι.
«Είναι πραγματικά αθλιότητα να μην έχουν πληρωθεί οι εργαζόμενοι, από οποιονδήποτε, ιδιαίτερα από έναν οργανισμό όμως, σαν τον ΟΑΣΘ, ο οποίος λαμβάνει εκατοντάδες εκατομμύρια κάθε χρόνο χωρίς να υπάρχει μία ημέρα καθυστέρηση του υπουργείου Μεταφορών», υπογράμμισε.
Ο υπουργός επισήμανε ότι η σύμβαση του ΟΑΣΘ όφειλε να λήξη το 2010 και να περάσει η περιουσία του στο Δημόσιο, ωστόσο, «συγκεκριμένοι πολιτικοί χώροι που συνεργάζονται όλα αυτά τα χρόνια με τον ΟΑΣΘ και καλύπτουν όλα αυτά που κάνει ο ΟΑΣΘ στους πολίτες της Θεσσαλονίκης ενάντια στα συμφέροντα του ελληνικού δημοσίου, επέκτειναν αυτή τη σύμβαση».
Το σχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες θα κατατεθεί το επόμενο διάστημα, η διαβούλευση βρίσκεται σε εξέλιξη, ανέφερε. 
Στην ερώτηση του δημοσιογράφου  ότι οι δήμαρχοι της Θεσσαλονίκης καταγγέλλουν ότι για άλλο νομοσχέδιο τους ενημέρωσε ο υπουργός και άλλο είχε στείλει στο . Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, επισήμανε ότι έγινε σαφές στους δημάρχους ότι το σχέδιο νόμου που τους δόθηκε αφορά , μόνο το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης και δεν έχει να κάνει με το τι θα γίνει με τον ΟΑΣΘ. .

Αναφέρθηκε συγκεκριμένα στον πρόεδρο της ΠΕΔ Κεντρικής Μακεδονίας, Λάζαρο Κυρίζογλου, επισημαίνοντας ότι έχει επιλεκτική μνήμη και πρόσθεσε: «Δεν θέλουμε να βάλουμε τους δημάρχους της πόλης σε μια ιστορία να πάρουνε θέση για το ποιο θα είναι και δεν είναι και η δουλειά τους να πάρουνε θέση. Ο κ. Κυρίζογλου προφανώς θέλει να πάρει θέση, θέλει να συντηρηθεί αυτή η καταπληκτική κατάσταση των 70 χρόνων του ΟΑΣΘ».
Τέλος, επανέλαβε ότι οι θέσεις των εργαζόμενων στον ΟΑΣΘ  είναι απόλυτα διασφαλισμένες
Διαβάστε επίσης: