Φωτογραφία: ngm.nationalgeographic.com |
Η ΜΚΟ Shipbreaking κατηγορεί τους Έλληνες πλοιοκτήτες ότι επιλέγουν τα βρώμικα και επικίνδυνα διαλυτήρια πλοίων, υποστηρίζονται από την κυβέρνηση ενώ συνεχίζουν να αρνούνται την ευθύνη για την ζημιά που γίνεται στους εργαζομένους και στο περιβάλλον.Το Μπαγκλαντές ήταν στον κόσμο νούμερο ένα προορισμός για παλιοσίδερα πλοία.
Σε αντίθεση με τις αυστηρές πολιτικές για την προστασία του περιβάλλοντος που έχουν εταιρείες κολοσσοί, όπως νοτιοκορεάτικες