powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη

Τον Οκτώβριο στην κυκλοφορία το τμήμα κόμβου Αγ.Αναστασίας- Γαλαρινού. Μέσα στο 2017 παραδίδεται το σύνολο του έργου

To  τμήμα από Αγία Αναστασία μέχρι Γαλάτιστα,  δεν συμπεριλήφθηκε επειδή δεν είχαν κλείσει οι Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων . Από Voria.gr
Yπομονή για λίγους ακόμη μήνες θα πρέπει να κάνουν οι οδηγοί που κινούνται στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Πολυγύρου, καθώς θα... πιάσει φθινόπωρο για να απαλλαγούν από την παράκαμψη από τον κόμβο του οικισμού Αγίας Αναστασίας μέχρι τον κόμβο
Γαλαρινού.
Αυτή η παράκαμψη, που οπωσδήποτε τους θερινούς μήνες σηκώνει μεγάλη κίνηση και αναγκάζει τα οχήματα να κινούνται με πολύ χαμηλές ταχύτητες, είναι σε κυκλοφορία τα τελευταία δυόμισι χρόνια και έχει κουράσει. Όπως όμως πληροφορείται η Voria.gr, το φθινόπωρο, περί τον Οκτώβριο, θα δοθεί στη κυκλοφορία το τμήμα του διαπλατυμένου και αναβαθμισμένου άξονα, μαζί με τρεις συνδετήριους κόμβους.
Σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντίνο Παρδάλη, διευθυντή Περιφερειακής Υπηρεσίας Θεσσαλονίκης της Εγνατίας Οδού Α.Ε. (εποπτεύουσα υπηρεσία), το συγκεκριμένο τμήμα δεν μπορεί να δοθεί στη κυκλοφορία αν δεν ολοκληρωθούν και οι τρεις κόμβοι, ένας στη αρχή του οικισμού Αγίας Αναστασίας, ένας στον κόμβο με Γαλαρινό και ένας ακόμη, στο σημείο που βρίσκεται η επιχείρηση «Νούκαρη».
Όμως στο προηγούμενο διάστημα θα δοθούν και άλλα τμήματα του έργου Θέρμη - Αγία Αναστασία, στη κυκλοφορία. Έτσι, την Παρασκευή δίδεται στη κυκλοφορία και ο κλάδος προς Μουδανιά στο κόμβο Θέρμης, ενώ μέχρι τις 15 Αυγούστου θα δοθεί στη κυκλοφορία και το τμήμα από τη Θέρμη ως τη Λακκιά.
Για να ολοκληρωθεί το έργο μένουν περίπου 7 χλμ. από τη Λακκιά μέχρι τη διασταύρωση με Βασιλικά, τμήμα που ελπίζεται ότι θα μπορέσει να δοθεί στη κυκλοφορία μέχρι το καλοκαίρι του 2017 αν δεν προκύψουν προβλήματα με τις απαλλοτριώσεις.
Στο θέμα παρεμβαίνει θετικά ο δήμαρχος Θέρμης κ. Θόδωρος Παπαδόπουλος, ο οποίος βρίσκεται σε επαφές με τους κατοίκους που έχουν ιδιοκτησίες στη περιοχή. Μένει λοιπόν να οριστεί η δικάσιμος για τον ορισμό της τιμής μονάδος για τις αποζημιώσεις ώστε να γίνουν οι επεκτάσεις του τμήματος, στο οποίο έχουν ήδη γίνει τα τεχνικά και υπολείπονται χωματουργικά και ασφαλτικά.
Ο κ. Παρδάλης αναφέρθηκε και στο τμήμα που δεν συμπεριλήφθηκε σε αυτή την εργολαβία, από Αγία Αναστασία μέχρι Γαλάτιστα, τμήμα στο οποίο θα αλλάξει η χάραξη, καθώς ο δρόμος, εκτός από πολύ στενός, έχει και πολλές στροφές.
Το τμήμα αυτό δεν συμπεριλήφθηκε επειδή δεν είχαν κλείσει οι Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και θα επαναδημοπρατηθεί για να κατασκευαστεί στο πλαίσιο του ΣΕΣ 2014-2020, με προϋπολογισμό περίπου 6 εκατ. ευρώ.

voria.gr