powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα

Νέα επένδυση στη Χαλκιδική από Ρώσους στο κάμπινγκ Μύλος στη Νικήτη

 Νέα  επένδυση στη Χαλκιδική ετοιμάζουν Ρώσοι επενδυτές, αυτή τη φορά στη περιοχή της Νικήτης. Είναι φανερό ότι και οι Ρώσοι, τουρίστες και επιχειρηματίες, πιστεύουν το ίδιο ακριβώς με τους βορειοελλαδίτες, «πως σαν τις θάλασσες της Χαλκιδικής δεν έχει αλλού πουθενά».
 Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες της Voria.gr,  μία ομάδα Ρώσων κεφαλαιούχων κάνουν την πρώτη τους τουριστική επένδυση στη χώρα μας, στη Σιθωνία, έχοντας ήδη αγοράσει
ιδιωτική έκταση 12,5 στρεμμάτων, σε απόσταση μόλις 2χλμ δυτικά και πριν τον παραθαλάσσιο οικισμό της Νικήτης. 
 Πρόκειται για την έκταση στην οποία μέχρι προ διετίας λειτουργούσε το κάμπινγκ Μύλος, μία έκταση με ελαιόδενδρα και πεύκα, πάνω στη θάλασσα. 

Η ομάδα των επενδυτών σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα ξενοδοχειακό συγκρότημα 5 αστέρων, το οποίο θα αναπτυχθεί σε 2.500 τ.μ. Για το έργο αυτό, που στην παρούσα φάση βρίσκεται στο στάδιο των μελετών, αρχικά θα επενδυθούν περί τα 30 εκατ. ευρώ.
 Η έκταση στην οποία θα κατασκευαστεί το νέο ξενοδοχείο, βρίσκεται κοντά στο συγκρότημα του γνωστού πολυτελούς ξενοδοχειακού συγκροτήματος Danai Resort, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ευρύτερη αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής. 
 Αυτή η νέα επένδυση, είναι μία από σημαντικές επενδύσεις που γίνονται στη Χαλκιδική, σε Κασσάνδρα και Σιθωνία, κάποιες από τις οποίες υλοποιούνται με ξένα κεφάλαια και δη ρωσικά.  Υπενθυμίζεται η μεγάλη επένδυση, ρωσική, στο 5άστρο Pomegranate στη Νέα Ποτίδαια, οι επενδύσεις της αλυσίδας Cronwell στα Ψακούδια με το Sermilia και στη Νέα Σκιώνη με το Rahoni, ενώ έχουν αρχίσει οι κατασκευαστικές εργασίες για την επίσης ρωσική επένδυση στη περιοχή Κάνιστρο του Παλιουρίου, για Med Sea Health και Mare Village. 
 Παρά τη μεγάλη υποτίμηση του ρουβλίου, βέβαιο είναι ότι η Χαλκιδική λειτουργεί σα μαγνήτης για τους Ρώσους, τη βλέπουν σα προορισμό παραθεριστικό ενώ αρκετοί την επιλέγουν για την αγορά εξοχικής κατοικίας. Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής προβάλλονται πλέον δυναμικά από τους τουριστικούς φορείς, ενώ σταδιακά έχουν οργανωθεί υποστηρικτικές υπηρεσίες και προϊόντα, όπως για παράδειγμα γίνεται από το δίκτυο του ομίλου Μουζενίδη, αλλά και μέσω άλλων επιχειρηματικών πρωτοβουλιών. 
της Άννης Καρολίδου