powered by Agones.gr - livescore

Κυριακή

Δυσεύρετες οι ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ των εκπαιδευτικών για τις περισσότερες των ειδικοτήτων στα αστικά αλλά και στα ημιαστικά κέντρα.

Τα τελευταία χρόνια στις σχολικές μονάδες και εξαιτίας:
Της  αύξησης του εβδομαδιαίου ωραρίου διδασκαλίας των εκπαιδευτικών,
Της  αύξησης του αριθμού μαθητών ανά τμήμα και
Της  μείωσης του μαθητικού πληθυσμού λόγω οικονομικής κρίσης, υπογεννητικότητας  και επιστροφής των οικονομικών μεταναστών στις πατρίδες τους.
Έχουν γίνει πλέον δυσεύρετες οι ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ για τις
περισσότερες των ειδικοτήτων στα αστικά αλλά και στα ημιαστικά κέντρα.
Όλοι οι εκπαιδευτικοί με κάθε τρόπο προσπαθούν να διατηρούν την ΟΡΓΑΝΙΚΗ τους θέση.
Υπάρχουν όμως κάποιοι εκπαιδευτικοί που ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ τους θέση με ΕΜΜΕΣΟ ΤΡΟΠΟ, καθιστάμενοι λειτουργικά υπεράριθμοι, και αυτό οφείλεται αποκλειστικά στη διασταλτική ερμηνεία μιας ερμηνευτικής εγκυκλίου του 2011 που υπογράφει ένας Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας.
Επωνύμως με τόλμη και παρρησία, αλλά και με φόβο Θεού και σεβασμό προς όλους αδιακρίτως τους συναδέλφους μου δημοσιοποιώ αυτό που συζητούν χαμηλόφωνα οι γνώστες του θέματος:

Σε πολλές περιπτώσεις το πλαίσιο που διέπει τις «ειδικές κατηγορίες» καθίσταται υπηρεσιακή δίωξη και ιδιότυπος ρατσισμός για κάποιους άλλους συναδέλφους που προσπαθούν να βρουν μια ΟΡΓΑΝΙΚΗ θέση ή διατηρούν μια ΟΡΓΑΝΙΚΗ θέση 2 ή και 3 δεκαετίες!!!

Θα προσπαθήσω να θίξω το θέμα σε αδρές γραμμές.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ:

    Γιατί ένας συνάδελφος με ΟΡΓΑΝΙΚΗ θέση σε αστικό κέντρο που συμπεριλαμβάνεται στις «ειδικές κατηγορίες» και δεν έχει π.χ. προβλήματα όρασης ή κινητικά προβλήματα και έχει πλήρη ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ανεξάρτητα με το σχολείο που υπηρετεί, θα πρέπει να πάρει μετάθεση κατά προτεραιότητα μέσα στο ίδιο αστικό κέντρο;

    Γιατί ο ίδιος εκπαιδευτικός του ίδιου αστικού κέντρου, που έχει τις ίδιες ιατρικές παροχές απ’ το Δημόσιο ανεξάρτητα με το σχολείο που υπηρετεί, θα πρέπει να συμπληρώσει ωράριο κατά προτεραιότητα στην ΟΡΓΑΝΙΚΗ του ανατρέποντας την αρχαιότητα; Τι θα κερδίσει από υγειονομική άποψη;

    Γιατί η 54012/Δ1/13-05-2011 εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας δεν εντάσσεται σε νόμο ή σε Π.Δ. εάν είναι σύμφωνη με το Σύνταγμα του κράτους;

ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΕΣ:

    Δεν κερδίζει τίποτε σε επίπεδο παροχής υγειονομικών υπηρεσιών ενώ ταυτόχρονα απομακρύνει από την ΟΡΓΑΝΙΚΗ του έναν αρχαιότερο συνάδελφο!!!

    Καταπατούνται άρθρα του ισχύοντος Συντάγματος και καταστρατηγείται ο Ν.1566/85.

Ο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ αυτός ισχύει για ένα πλήθος ασθενειών και πρέπει άμεσα η πολιτεία με τα συντεταγμένα όργανά της να αναμορφώσει το ισχύον πλαίσιο.

Είναι απαράδεκτο να βγαίνουν κάποιοι συνάδελφοι λειτουργικά υπεράριθμοι κάτω απ’ αυτές τις συνθήκες που περιέγραψα. Είναι ηθικά κατακριτέο να χάνουν ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ την ΟΡΓΑΝΙΚΗ τους θέση μετά από 25 χρόνια στην ίδια θέση!!!

Μπορώ όμως από προσωπική εμπειρία (διανύω το 12ο έτος άσκησης Διευθυντικών καθηκόντων) να διαβεβαιώσω ότι γνωρίζω εκπαιδευτικούς που βλέποντας την ηθική διάσταση του θέματος δεν έκαναν χρήση της γνωστής εγκυκλίου. Δεν εκτόπισαν τους αρχαιότερους συνάδελφους από την ΟΡΓΑΝΙΚΗ τους θέση προτιμώντας να συμπληρώσουν ωράριο σε παραπλήσιο σχολείο της ίδιας πόλης. Αυτά όμως είναι ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ του κανόνα…

ΤΕΛΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ: Κάτω απ’ το πρίσμα των όσων ανέφερα εισαγωγικά προτείνω να γίνει άμεσα ριζική αλλαγή του ισχύοντος πλαισίου που αφορά τις μεταθέσεις και τη συμπλήρωση ωραρίου των εκπαιδευτικών που υπάγονται στις «ειδικές κατηγορίες», έτσι ώστε οι δημοκρατικές κατακτήσεις του κλάδου για μεταθέσεις σύμφωνα με τη διαφανή διαδικασία της μοριοδότησης και η συμπλήρωση ωραρίου με βάση την αρχαιότητα να μην καταστρατηγούνται με έμμεσο τρόπο.

Παναγιώτης Χατζηβασιλείου, Χημικός
Μυτιλήνη  

από alfavita.gr