powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα

Μεγάλο το πλήγμα για τα ξενοδοχεία στην Χαλκιδική και κυρίως στην Κασσάνδρα από το «κανόνι» του ρωσικού tour operator


Στον αέρα βρίσκονται επαγγελματίες του τουρισμού στην Χαλκιδική, την Κρήτη, την Ρόδο και την Κω μετά την πτώχευση του ρωσικού Tour Operator Labirint.
Ψυχραιμία συνιστά μέσω του Ραδιο Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος των Ξενοδόχων στη Χαλκιδική Γρηγόρης Τάσιος.
Υπολογίζεται πως αυτή τη στιγμή δέκα χιλ. είναι οι Ρώσοι τουρίστες που βρίσκονται στην Ελλάδα, ο επαναπατρισμός των οποίων έχει ξεκινήσει να 
γίνεται ήδη σταδιακά με πτήσεις τσάρτερ.
Οι 800 από αυτούς είναι σε 10 ξενοδοχεία της Χαλκιδικής.
«Βρισκόμαστε σε δύσκολη θέση. Ο προβληματισμός είναι πολύ μεγάλος» σημειώνει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος των ξενοδόχων στη Χαλκιδική.

Μεγάλο ήταν το πλήγμα για ξενοδοοχείο στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής, στο οποίο αυτήν την στιγμή παραμένουν 250 Ρώσοι τουρίστες. Οι καταγεγραμμένες ζημίες για το ξενοδοχείο ανέρχονται στις
Στο ΡΘ μίλησε ο διευθυντής του ξενοδοχείου Γιάννης Μίχος, σύμφωνα με τον οποίο δεν έχει καμία
επίσημη ενημέρωση για το πώς θα αποζημιωθούν οι ξενοδόχοι.

Η κατάσταση ομαλοποιείται. Οι Ρώσοι τουρίστες επαναπατρίζονται σιγά, σιγά", δήλωσε στον ΣΚΑΙ ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Ανδρέας Ανδρεάδης.
Όπως είπε, τα έξοδα έχουν καλυφθεί από τα γραφεία των αντιπροσώπων του Labirint, από τους ξενοδόχους και τις αεροπορικές εταιρείες.
Ερώτημα παραμένει τι μέλλει γενέσθαι από εδώ και πέρα.

Περίπου 2. 000 ήταν οι κρατήσεις για τους επόμενους 2,5 μήνες στην Χαλκιδική, σύμφωνα με τον πρόεδρο των ξενοδόχων της περιοχής.

Ήδη οι Ρώσοι τουρίστες που αναμένονταν φέτος στην χώρα μας ήταν λιγότεροι κατά 200.000 σε σχέση με πέρυσι.
Κατά 50% μειωμένες φέτος οι αφίξεις από την Ουκρανία. Υπάρχουν εκτιμήσεις για συνολική ζημία στον ελληνικό τουρισμού ύψους 300 εκ. ευρώ.
550.000 ευρώ.

Labirint: Τα αίτια της πτώσης 

Η βασική αιτία που οδηγήθηκε σε «κανόνι» ο ρωσικός tour operator ήταν οι σημαντικές οικονομικές δυσκολίες που προέκυψαν από τη διακοπή της λειτουργίας της μητρικής εταιρείας Ideal-Tour, που κατέχει το 99% του Labirint. Στη συνέχεια η Orenair (Οrenburg Airlines), θυγατρική της Aeroflot, αρνήθηκε να μεταφέρει τους Ρώσους τουρίστες, πελάτες του Labirint, προς την Ελλάδα, την Ισπανία, την Τουρκία και τη Βουλγαρία, λόγω των οφειλών της Ideal-Tour. Σύμφωνα με πηγές της ρωσικής αγοράς, το χρέος μέχρι αυτήν τη στιγμή της Ideal-Tour υπολογίζεται πως ξεπερνά τα 31 εκατ. ευρώ. Παράλληλα εκτιμάται ότι βρίσκονται στο εξωτερικό περί τους 25.000 Ρώσους τουρίστες - πελάτες του Labirint.

Η εταιρεία στην ανακοίνωσή της επικαλείται μία σειρά από λόγους που την οδήγησαν σε πτώχευση, όπως είναι η μείωση της αγοραστικής δύναμης των Ρώσων καταναλωτών λόγω της ανόδου της ισοτιμίας του ξένου συναλλάγματος. Και ακόμα επικαλείται την αρνητική οικονομική και πολιτική κατάσταση, την αποτροπή των ταξιδιών στο εξωτερικό για τους Ρώσους που υπηρετούν στα σώματα ασφαλείας και στον στρατό, καθώς και την «οικονομική διένεξη» με την αεροπορική εταιρεία Orenbourg Airlines, η οποία σταμάτησε να εξυπηρετεί τις έκτακτες πτήσεις τσάρτερ των εταιρειών Ιdeal-Tour και Labirint, για τις οποίες δεν είχε πληρωθεί.


Η ανακοίνωση του ΣΕΤΕ 


«Προέχει η φιλοξενία όσων εμπιστεύθηκαν τη χώρα μας για τις διακοπές τους, και η διαφύλαξη της θετικής εικόνας του ελληνικού τουρισμού» διαμηνύει ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων

Σύντομα θα υπάρξουν διευκρινήσεις για τον τρόπο πληρωμής ή την ασφαλιστική κάλυψη του υπολειπόμενου κόστους διαμονής των Ρώσων τουριστών. 

«Με πολλή προσοχή» παρακολουθεί τις εξελίξεις το ελληνικό υπουργείο Τουρισμού. 

Διαβεβαιώνει πως από ελληνικής πλευράς «καταβάλλεται κάθε προσπάθεια για την ταχύτερη δυνατή ομαλοποίηση των συνεπειών του συγκεκριμένου περιστατικού».
http://www.rthess.gr