Ο Κωνσταντίνος Περτσινίδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «Αθωνική Τεχνική ΑΕ». στο Ράδιο Θεσσαλονίκη
11 π.μ. 23-6-14 για το μποτιλιάρισμα και την κατασκευή του
έργου Μουδανιών - Ποτίδαιας 4,2 χιλ.
έργου Μουδανιών - Ποτίδαιας 4,2 χιλ.
Ιστορικό του έργου
Το έργο, μήκους 4,2 χλμ., είναι προϋπολογισμού 19 εκατ.ευρώ χωρίς ΦΠΑ και, ο χρόνος κατασκευής έχει υπολογιστεί στους
36 μήνες από την ανάθεση.
Δεσμευτικές προσφορές για το έργο Μουδανιά-Ποτίδαια κατέθεσαν 12 εταιρείες, με τη μεγαλύτερη έκπτωση στην προσφορά
της, 33,56%, να έχει υποβάλλει η Αθωνική Τεχνική και η οποία πήρε το έργο
Πιο συγκεκριμένα, προσφορές κατά σειρά μειοδοσίας, υπέβαλαν οι: Αθωνική
Τεχνική Α.Ε., Γ. Πετρής ΑΤΕ, Εργοδομή ΑΒΕΤΕ, Πρίσμα Δομή ΑΤΕ, Δομοτεχνική Α.Ε., ΕΝΙΠΕΑΣ Α.Ε., ΣΧΣ ΑΤΕΕ, Κόκκινος ΑΤΕΕ, Σιδηροδρομικά
Έργα ΑΤΕ, Ξανθάκης ΑΤΕ, ΑΚΜΗ ΑΤΕ, ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή, ΕΤΕΘ Α.Ε., ΤΕΝΑ ΑΤΕΒΕ.
Το έργο προβλέπει τη διαπλάτυνση της υφιστάμενης
δίϊχνης οδού σε τετράϊχνη, με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και
αμφίπλευρο μεταλλικό στηθαίο ασφαλείας. Επίσης, προβλέπεται
η ολοκλήρωση του ανισόπεδου κόμβου Μουδανιών και η κατασκευή του παράπλευρου οδικού δικτύου.
Η αναθέτουσα υπηρεσία Εγνατία Οδός Α.Ε.(Ε.Ο.Α.Ε.) αναγκάσθηκε να δημοπρατήσει το έργο, «κουρεμένο» κατά 1 χλμ. για να μη χαθούν τα κονδύλια που έχουν εξασφαλιστεί από το Ε.Π. Ενίσχυση Προσπελασιμότητας. Έτσι, από τα 5,2 χλμ., βγήκαν τελικά για δημοπράτηση τα 4,2 χλμ. και αυτό επειδή παρόδιοι προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας, υποστηρίζοντας ότι το έργο πιθανώς θα θίξει χώρους αρχαιολογικού ενδιαφέροντος.
Η αναθέτουσα υπηρεσία Εγνατία Οδός Α.Ε.(Ε.Ο.Α.Ε.) αναγκάσθηκε να δημοπρατήσει το έργο, «κουρεμένο» κατά 1 χλμ. για να μη χαθούν τα κονδύλια που έχουν εξασφαλιστεί από το Ε.Π. Ενίσχυση Προσπελασιμότητας. Έτσι, από τα 5,2 χλμ., βγήκαν τελικά για δημοπράτηση τα 4,2 χλμ. και αυτό επειδή παρόδιοι προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας, υποστηρίζοντας ότι το έργο πιθανώς θα θίξει χώρους αρχαιολογικού ενδιαφέροντος.