Μέσα στην επόμενη 5ετία, η Χαλκιδική φιλοδοξεί να πιάσει στους Γάλλους τουρίστες, τα νούμερα των αφίξεων που έχει από τη γερμανική αγορά, δηλαδή να προσελκύει 100.000 Γάλλων τουριστών επιμηκύνοντας παράλληλα την τουριστική σεζόν στο 8μηνο,
έτσι που να αρχίζει τον Απρίλιο και να συνεχίζεται μέχρι και τον Νοέμβριο.
Στον παραπάνω φιλόδοξο στόχο αναφέρθηκε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Χαλκιδικής, Γρηγόρης Τάσιος, στη διάρκεια παρουσίασης του προορισμού σε 75 Γάλλους δημοσιογράφους, μέλη της γαλλικής ένωσης δημοσιογράφων τουρισμού, της ΑJT.
Ο στόχος αυτός μπορεί να επιτευχθεί εάν η Χαλκιδική προβληθεί σαν μέρος μίας σύνθετης πρότασης, ενός πακέτου που θα συμπεριλαμβάνει την Θεσσαλονίκη σαν ένα νέο προορισμό για citybreak, μα και άλλων προορισμών περιηγητικού ενδιαφέροντος στη Κεντρική Μακεδονία.
Η Χαλκιδική που έχει ανοιχθεί τα τελευταία χρόνια σε νέες αγορές της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης, στοχεύει πλέον και στη γαλλική αγορά, εξ’ ου και η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε εχθές Κυριακή, στο ξενοδοχείο SANIBeachHotel, με διοργάνωση του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και της MarketingGreece.
Χαλκιδική και Θεσσαλονίκη έχουν πολλή δουλειά να κάνουν καθώς η Ελλάδα βρίσκεται στη 5η θέση προτίμησης για τους Γάλλους τουρίστες, μετά από Ισπανία, που είναι πρώτη, Ιταλία, Τουρκία και Μαρόκο.
Άλλωστε, όταν μετά τις παρουσιάσεις ρωτήθηκαν οι Γάλλοι δημοσιογράφοι αν γνωρίζουν τους δύο αυτούς προορισμούς και τι ενδεχομένως γνωρίζουν για αυτούς, οι περισσότεροι είπαν ότι τους άκουγαν για πρώτη φορά.
Όπως είπε η υπεύθυνη μάρκετινγκ της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκη, Ευδοκία Τσατσούρη, από τα 20,5 εκατομμύρια των Γάλλων, που ταξιδεύουν στο εξωτερικό, το 2014 στην Ελλάδα ήρθαν 1,460 εκατομμύρια ενώ η Θεσσαλονίκη, κατάφερε να προσελκύσει μόλις 24.237 άτομα.
Ωστόσο, οι Γάλλοι που έρχονται στη χώρα μας ανήκουν στις μεσαίες και ανώτερες εισοδηματικές τάξεις. Το 67% έρχεται ιδιωτικά και είναι μεταξύ 35-55 ετών, τείνει δε να επισκέπτεται ξανά και ξανά την Ελλάδα.
Όμως , Γαλλίδα δημοσιογράφος τόνισε ότι οι ευαισθησίες των συμπατριωτών της ποικίλουν όταν επισκέπτονται μία ξένη χώρα, αλλά, ασχέτως εισοδημάτων, αναμφίβολα μεγαλύτερη ευαισθησία έχουν στο θέμα των τιμών.
Η εκδήλωση άνοιξε με χαιρετισμό του διευθυντή πωλήσεων του SANIResort, Αντώνη Αβδελά, ενώ στη συνέχεια μία σύντομη παρουσίαση της MarketingGreeceέκανε ο επικεφαλής δημοσίων σχέσεων της εταιρείας, Θ. Πετρόπουλος.
Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο κ. Τάσιος ο οποίος έκανε μία αναλυτική περιγραφή της Χαλκιδικής, του δημοφιλέστερου οδικού τουριστικού προορισμού της Ελλάδας.
Μάλιστα ο κ. Τάσιος αποκάλυψε ότι ήδη ο Οργανισμός έχει προσεγγισθεί από μεγάλο touroperatorτης Γαλλίας, για τη σεζόν του 2017, ενώ απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων είπε ότι η περιοχή, που διαθέτει 20 κάμπινγκ και 20.000 κρεβάτια σε μονάδες χαμηλοτέρων κατηγοριών, μπορεί να υποδεχτεί συνταξιούχους που θα ήθελαν να γνωρίσουν την περιοχή αλλά και να μείνουν διάστημα για τις διακοπές τους.
Τέλος, το διευθυντικό στέλεχος της AegeanAirlines, Πιέρ Εμμανουέλ Ντιμπάν, ενημέρωσε ότι η ελληνική εταιρεία πρόκειται να αυξήσει το 2016, σε 25, τα δρομολόγια που συνδέουν γαλλικές πόλεις με ελληνικούς προορισμούς. Πάντως, να σημειωθεί, ότι για τη Θεσσαλονίκη, η Aegeanπετάει μόνο από το Παρίσι.
Αυτό που έκανε εντύπωση, κατά την παρουσίαση, ήταν οι ερωτήσεις από πλευράς Γάλλων δημοσιογράφων σχετικά με την πορεία των ιδιωτικοποιήσεων στη χώρα μας και για το εάν αυτές θα επηρεάσουν το περιβάλλον στις τουριστικές περιοχές ή τις υποδομές, τις υπηρεσίες και το κόστος για τους επιβάτες που θα έρχονται αεροπορικά στο «Μακεδονία».
Οι Γάλλοι δημοσιογράφοι, στη τριήμερη επίσκεψή τους, θα ξεναγηθούν στη Χαλκιδική αλλά και στη Θεσσαλονίκη.