Όπως ανακοινωσε ο Διαχειριστής η δυνατότητα αυτή μπορεί να αξιοποιηθεί στις περιπτώσεις που η τακτική (προγραμματισμένη) λήψη ένδειξης από τον μετρητή δεν κατέστη δυνατή, είτε επειδή δεν βρίσκεται σε προσβάσιμο σημείο του ακινήτου, είτε επειδή ο καταναλωτής απουσίαζε και έλαβε τη σχετική ειδοποίηση επίσκεψης των συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ
(στην οποία αναγράφεται η ακριβής ημερομηνία και ώρα επίσκεψης).
Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ), αλλά και στο τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών 11500.
Οι πελάτες θα μπορούν να αναγγείλουν την ένδειξη του μετρητή τους στο 11500, είτε την ίδια ημέρα μέχρι τις 7 μ.μ., είτε την επομένη ημέρα μέχρι τις 10 π.μ.
Σύντομα η δυνατότητα αυτή θα παρασχεθεί και στους καταναλωτές της υπόλοιπης χώρας, οι οποίοι εν τω μεταξύ μπορούν να αναγγέλλουν τις ενδείξεις του μετρητή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με τα κατά τόπους γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ.