powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη

H Στέλλα Σμαραγδή στην πρωινή ενημέρωση του ΑLPHA. ..έκανε έρανo για να συγκεντρώσει το ποσό για τους αγώνες στο Κατάρ (video)

"Το μότο μου είναι ότι το χέρι είναι η δύναμή μου"
"Πέρασα από 40 κύματα για να έρθω στη Ντόχα. Ήρθα
χωρίς τον προπονητή μου"
"Με στήριξαν άνθρωποι δικοί μου που ήθελαν να είμαι στην Ντόχα" Κατάρ - Στέλλα Σμαραγδή, Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Στίβου ΑΜΕΑ
... την 5η θέση κατέλαβε η Στέλλα Σμαραγδή στο άλμα εις μήκος, που αγωνίστηκε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Στίβου για ΑΜΕΑ στη Ντόχα του Κατάρ. Η Στέλλα Σμαραγδή με μία πολύ καλή εμφάνιση και άρτια τεχνική, πέτυχε επίδοση στα 5.32μ, ενώ η φετινή της επίδοση ήταν στα 5.21m. Με την επίδοση αυτή η πρωταθλήτρια έκανε νέο Πανελλήνιο ρεκόρ! Η αθλήτρια έκανε έρανο για να συγκεντρώσει το ποσό για τη συμμετοχή της στους αγώνες.