Ένας χρήστης του twitter το Σάββατο με την χρήση του photoshop "έβαψε" στα χρώματα της γαλλικής σημαίας τον Παρθενώνα.
Ως εδώ όλα καλά. Δεν μας ενδιαφέρει και δεν θα εξετάσουμε τους λόγους που το έκανε αυτό στην προκειμένη
περίπτωση.
Το πρόβλημα είναι όταν αυτή η φωτογραφία αναπαράχθηκε από τα ΜΜΕ μεταξύ άλλων και από τον ΣΚΑΙ, την Καθημερινή αλλά και την Athens Voice.
Το κυνήγι της επισκεψιμότητας, της τηλεθέασης και του κλικαρίσματος έκανε πέρα την μέθοδο της επαλήθευσης, διασταύρωσης, της τήρησης δηλαδή μιας στοιχειώδους δημοσιογραφικής επαγγελματικής διαδικασίας. Ούτε τον κόπο δεν έκαναν να βγουν να δουν τον ιερό βράχο τουλάχιστον.
Τελικά η μόνη είδηση που "έπαιξε" είναι ο ξεπεσμός των δημοσιογραφικών συγκροτημάτων, που πήραν μια φωτογραφία "μαϊμού" και την πλάσαραν ως πραγματική. Από εκεί και πέρα έγινε χαμός με το "τρολάρισμα" στα κοινωνικά δίκτυα.
Δεν είναι η πρώτη φορά βέβαια που γίνεται, είτε εσκεμμένα στην λογική της μονταζιέρας (βλέπε ουρές έξω από ΑΤΜ με μπουφάν Ιούνιο μήνα) είτε στα πλαίσια της γκάφας η οποία προκύπτει από το είδος της δημοσιογραφίας που ασκούν.
Συντάκτης: Δημήτρης Κατσούλας