Αποζημίωση ύψους 1.500 ευρώ κέρδισε η γυναίκα, η οποία κατήγγειλε στο Συνήγορο του Καταναλωτή εταιρεία τροφίμων για βλάβη που της προκάλεσε προϊόν της. Για την αποκατάσταση της ζημίας που υπέστη, απαιτήθηκαν, κατά τους ισχυρισμούς της, οδοντιατρικές εργασίες ύψους 1.500 ευρώ.
Η καταναλώτρια είχε παραγγείλει πίτσα από κατάστημα γνωστής αλυσίδας και τραυμάτισε το δόντι της από κουκούτσι ελιάς.
Η γυναίκα δικαιώθηκε, αφού η Αρχή προχώρησε σε διαμεσολάβηση και αφού διαπιστώθηκε και αναγνωρίστηκε ότι η βλάβη που προκλήθηκε από το ακατάλληλο προϊόν που χρησιμοποίησε η επιχείρηση εστίασης και η τελευταία αποδέχθηκε το αίτημα της καταναλώτριας και της κατέβαλε το ποσό.
Παράλληλα, έχει δεσμευτεί να προβαίνει σε έλεγχο όλων των προσφερόμενων από αυτήν προϊόντων ελιάς, σε συνεργασία με τον προμηθευτή της, καθώς και ότι επέστησε την προσοχή του προσωπικού της, ώστε να αποφευχθεί στο μέλλον ανάλογη περίπτωση πρόκλησης ζημίας.