powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα

Τάσος Σαχπαζίδης Για να τερματίσεις σε έναν αγώνα 26 Κm ( Τορωναίου) θέλει μεγάλα αποθέματα ψυχής για να νικήσεις την κούραση και τα παιχνίδια του μυαλού μεσοπέλαγα .

Συνέντευξη στην ειδυλλιακή Ν Σκιώνη παραχώρησε αποκλειστικά στην Εφημερίδα Κασσάνδρα ο Τάσος Σαχπαζίδης Νικητής του 44ου κολυμβητικού διάπλου του Τορωναίου Κόλπου 
Εφ.Κ :Τάσο συγχαρητήρια για την νίκη σου για δεύτερη συνεχή χρόνια στον διάπλου του Τορωναίου Κόλπου, καταρχήν θέλουμε να μας συστηθείς ,για να σε μάθει και το ευρύ κοινό.
ΤΣ: Ονομάζομε Τάσος Σαχπαζίδη, από το Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης είμαι 22 χρονών και αθλητής μεγάλων αποστάσεων θαλάσσης του Ηρακλή Θεσσαλονίκης, φέτος τελειώνω τα ΤΕΦΑ Θεσσαλονίκης ,και είδη είμαι και προπονητής στα παιδικά τμήματα. Επίσης στα 18 ήμουν πανελλήνιος πρωταθλητής στα 5 χιλιόμετρα θαλάσσης ,έχω συμμετάσχει σε πανευρωπαϊκούς αγώνες ,και σε παγκόσμιο μίτινγκ στη Κύπρο όπου πήρα και την δεύτερη θέση.
Εφ.Κ :Από πια ηλικία ασχολείσαι με το άθλημα και τι σε ώθησε να ακολουθήσεις την κολύμβηση;
ΤΣ :Ασχολούμαι από τεσσάρων ετών, και την θάλασσα την αγάπησα από τα πρώτα μου μπάνια στην
Κασσάνδρα, από μωρό έως και σήμερα κάθε καλοκαίρι το περνάω στην Ν Σκιώνη που για μένα είναι το δεύτερο σπίτι μου.
Εφ.Κ: Τώρα θέλουμε να πεις τα πάντα για τον προχθεσινό αγώνα, είναι η δεύτερη συμμετοχή σου και ισάριθμες νίκες .
ΤΣ: Ναι έχω δύο στα δυο ,μόνο που πέρσι έκανα και ρεκόρ αγώνα ,κάτι που δεν κατάφερα φέτος λόγο ότι στα τελευταία πέντε χιλιόμετρα ένα ρεύμα με έβγαλε λίγο εκτός πορείας.
Αλλά σε αυτόν τον αγώνα δεν έχει σημασία ούτε τα ρεκόρ αλλά ούτε οι νίκες σημασία έχει η συμμετοχή και οι 21 αθλητές που συμμετείχαμε είμαστε όλοι το ίδιο νικητές, γιατί για να τερματίσεις σε έναν αγώνα 26 ΚΜ θέλει μεγάλα αποθέματα ψυχής για να νικήσεις την κούραση και τα παιχνίδια του μυαλού μεσοπέλαγα .
Εφ.Κ:Ο καιρός σας δυσκόλεψε φέτος; πείτε μας και άλλα για τον αγώνα
ΤΣ.Καταρχήν ξεκινήσαμε 7¨45 από Καλλιθέα με καλό καιρό ,κατά την διάρκεια τις διαδρομής ο καιρός σε κάποια σημεία ήταν άστατος και ειδικά στα τελευταία χιλιόμετρα μας έπιασε και μπουρίνι.Σε αυτό το σημείο να αναφέρω ότι κάθε αθλητής έχει και το δικό του σκάφος για την ασφάλεια του ,αλλά και για ψυχολογική στήριξη από τους ανθρώπους που επιβαίνουν στο σκάφος ,εμένα μεγάλη στήριξη εκτός των άλλων ,μου έδινε σε όλη την διαδρομή ο προπονητής μου Μίλτος Χαλκίας που είναι πάντα δίπλα μου .
Εφ.Κ: Η Διοργάνωση πως ήταν;
ΤΣ: Να ευχαριστήσω το Δήμο Σιθωνίας, την Εκπολιτιστική Εταιρεία Νέων Νικήτης 'Ο ΣΙΘΩΝ' για την άψογη διοργάνωση του αγώνα ,και για την πλήρη στήριξη που έδειξε σε όλους τους αθλητές .
Μεγάλη εντύπωση που μου έκανε επίσης, ήταν και η συμπαράσταση που έδειξαν στην διοργάνωση όλοι οι κάτοικοι της Νικήτης ο καθένας βοηθούσε με ότι μπορούσε εθελοντικά.
Εφ.Κ: Χρηματικό έπαθλο δεν υπήρχε για τον Νικητή;
ΤΣ: όχι δεν υπάρχει και καλώς δεν υπάρχει ,ούτε στη αρχαιότητα έπαιρναν κάποιο χρηματικό έπαθλο οι νικητές.
Για εμένα έπαθλο είναι ότι όταν τερμάτισα, μου φόρεσαν ένα κλαδί ελιάς και με σήκωσαν στους ώμους τους κάτοικοι της περιοχής ήταν μια αξέχαστη εμπειρία ,το ίδιο συνέβη με όλους τους αθλητές . 
Εφ.Κ Από δω και πέρα οι στόχοι σου; Και πες μας και το πρότυπο σου
ΤΣ :Για μένα η κολύμβηση είναι η ζωή μου ,θέλω να συμμετάσχω σε όσους ποιο πολλούς διεθνής αγώνες μπορώ, και όνειρό μου είναι να κολυμπήσω στη Μάγχη διασχίζοντας την από Αγγλία στην Γαλλία.
Επίσης θέλω να προσφέρω και από την μεριά του προπονητή τις γνώσεις μου στα μικρά παιδία ,και να τους δώσω ώθηση ,για να ασχοληθούν με την κολύμβηση.
Τον αθλητή που θαυμάζω για αυτά που έχει κάνει και έχει προσφέρει στο άθλημα μας είναι ο Σπύρος Γιαννιώτης ένας απίστευτος αθλητής παγκόσμιας κλάσης ,ο οποίος με ώθησε να ασχοληθώ με το άθλημα επαγγελματικά μετά από μια προσωπική συνομιλία που είχαμε.
Εφ.Κ Η Πολιτεία βοηθάει καθόλου το άθλημα της κολύμβησης;
ΤΣ :Σε καμία περίπτωση ,τον χειμώνα τα κολυμβητήρια είναι τα μισά κλειστά και τα υπόλοιπα δεν έχουν θέρμανση ,για κάποιους διεθνείς αγώνες τα χρήματα τα βάζουμε από την τσέπη μας ,πως λοιπόν τα νέα τα παιδιά να ασχοληθούν με την κολύμβηση όταν δεν υπάρχουν τα βασικά.
Ένα θέμα που θέλω να θίξω είναι και ότι σε όλη την Κασσάνδρα δεν έχει ένα κολυμβητήριο ή έστω ένα ναυτικό όμιλο ,σε μια χερσόνησο που το βασικό στοιχείο είναι το νερό να μην μπορούν να ασχοληθούν τα παιδιά με αυτό άθλημα.
Επίσης θέλω να προτείνω να γίνει επίσης ένας κολυμβητικός μαραθώνιος αγώνας και στην Κασσάνδρα (ίσως σκυταλοδρομία ,εγώ από την μεριά μου θα βοηθήσω με όλες τις δυνάμεις μου για την διεξαγωγή ,εξάλλου και ο τομέας που σπουδάζω στα ΤΕΦΑ είναι να σχεδιάζω τέτοιου είδους αγώνες ,αν γίνει κάτι τέτοιο θα είναι καλό για τον τόπο.
Εφ.Κ Τέλος να σε ευχαριστήσουμε Τάσο για τον χρόνο που μας χάρισες , και ελπίζουνε κάθε επιτυχία στο μέλλον, και να μην ξεχάσουμε να σε ρωτήσουμε που αφιερώνεις την νίκη σου.
ΤΣ : Την νίκη την αφιερώνω σε όλων τον κόσμο που ήρθε και παρακολούθησε τον αγώνα ,και μας στήριξε με την παρουσία του.
Τέλος εγώ να ευχαριστήσω την Εφημερίδα Κασσάνδρα για την συνέντευξη και το ενδιαφέρων έδειξε για να τον αγώνα.

Valandares