powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη

Αναζητώντας τις ευθύνες εύκολα φτάνεις στις Αρχές...

Για τραγικές στιγμές μίλησε συγκλονισμένος ο δήμαρχος της Αίγινας και για ανείπωτη τραγωδία.
Σε «ένα πολυτραυματικό περιστατικό που απευχόμασταν λόγω ελλείψεων στο Κέντρο Υγείας της Αίγινας» αναφέρθηκε ο δημοσιογράφος του τοπικού ιστολογίου, ενώ ο δήμαρχος με τη
σειρά του επιβεβαίωσε αυτές τις χρόνιες ιατρικές ελλείψεις.
Μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση το κρίσιμο δεν ήταν ούτε το υποστελεχωμένο Κέντρο Υγείας ούτε φυσικά πρόκειται για μια ανείπωτη τραγωδία.
Μιλάμε για ανθρώπους σκοτωμένους και για τραυματίες που είχαν άμεση ανάγκη από χειρουργική φροντίδα σε μεγάλο νοσοκομείο, όπου και αμέσως μεταφέρθηκαν με ελικόπτερο.

Το Κέντρο Υγείας στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι το μικρότερο πρόβλημα για το νησί και τον τουρισμό του.

Ας μας επιτρέψει λοιπόν ο δήμαρχος και ο κάθε δήμαρχος της κάθε τουριστικής περιοχής να θεωρούμε ότι για την τραγωδία αυτή έχουν και οι τοπικές αρχές μεγάλες ευθύνες.

Αυτό θα μπορούσε φυσικά να συμβεί οπουδήποτε, αλλά συνέβη στην Αίγινα, σε ένα θαλάσσιο πέρασμα όπου η μία ακτή απέχει 700 μ. από την άλλη.

Είναι η απόσταση μεταξύ Πέρδικας και Μονής και χιλιάδες τουρίστες κάνουν το καλοκαίρι αυτή τη βόλτα που εξελίχτηκε χθες σε σφαγή.

Αρχείο
Ανεξέλεγκτα έτρεχε το ταχύπλοο, όπως άλλωστε επιβεβαίωσε και ο δήμαρχος. Ετσι τρέχουν κάθε μέρα και κάθε ώρα τα μεγάλα ταχύπλοα, χωρίς κανείς να μπαίνει στον κόπο να τα σταματήσει.

Οχι μόνο στην Αίγινα αλλά παντού. Μόλις πριν από έναν μήνα είχαμε το απίστευτο περιστατικό στη Ζάκυνθο όπου ταχύπλοο εκτός ελέγχου βγήκε ώς την ακτή τραυματίζοντας σοβαρά ένα επτάχρονο αγοράκι.

Η τραγωδία που έκανε τον γύρο του κόσμου βλάπτοντας οπωσδήποτε την τουριστική εικόνα του νησιού και κυρίως οι νεκροί και οι τραυματίες μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί αν όλοι έκαναν το προφανές και φρόντιζαν να τηρούνται οι κανόνες.

Ο κανόνας είναι λοιπόν ότι τα ταχύπλοα όταν απέχουν 100 μ. από μία ακτή πρέπει να πηγαίνουν με ταχύτητα τριών μιλίων την ώρα, αλλιώς τους σταματάει το Λιμενικό και τους συλλαμβάνει.

Υπάρχουν άπειρες μαρτυρίες που βεβαιώνουν πως η ακτή της Αίγινας από το λιμάνι μέχρι την Πέρδικα, λόγω του μικρού πάντα κυματισμού, είναι ο «παράδεισος» της ταχύτητας κάθε χρόνο, κάθε μέρα και κάθε ώρα.

Τα τζετ σκι, τα ταχύπλοα και τα φουσκωτά παραβιάζουν συστηματικά το καλοκαίρι κάθε έννοια νόμιμης απόστασης και νόμιμης ταχύτητας για χάρη της πλέον λανθασμένης αντίληψης που αφορά την «εξυπηρέτηση της τουριστικής κίνησης».

Οι λουόμενοι συχνά κινδυνεύουν και κάθε χρόνο τα περιστατικά σε όλες τις παραλίες της Ελλάδας είναι δεκάδες.

Δεν τους σταματάει κανείς και μετά όλοι θρηνούν την κάθε τραγωδία.

Τα σκάφη έρχονται και δένουν μέσα στις παραλίες της Αίγινας και αν τυχόν κάποιος διαμαρτυρηθεί βρίσκει τον μπελά του.

Τι κάνουν λοιπόν γι’ αυτό ο δήμαρχος και οι αστυνομικές και λιμενικές αρχές;

Τι κάνουν για τους οδηγούς στον παραλιακό δρόμο, με τα ποδήλατα, τα αμαξάκια και τους πεζούς, που τρέχουν με ιλιγγιώδεις ταχύτητες;

Αυτά βλάπτουν την εικόνα του κάθε νησιού κι όχι η προσπάθεια να κάνουν όλοι τα… στραβά μάτια λόγω τουρισμού.

Στην Αίγινα κάνουν διακοπές χιλιάδες οικογένειες με μικρά παιδιά, ηλικιωμένοι που απολαμβάνουν το καλοκαίρι τους και πολλοί ξένοι φανατικοί επισκέπτες του νησιού.

Ολοι αυτοί χρειάζονται ασφάλεια και προστασία. Χρειάζονται αρχές που να προσέχουν κάθε επικίνδυνη παράβαση, είτε προέρχεται από τους ντόπιους είτε από τους επισκέπτες.

Ειδικά όμως το θέμα με τα σκάφη και τα ταχύπλοα είναι περίπου αφημένο στην τύχη του.

Οι λουόμενοι της χθεσινής τραγικής ημέρας αλλά και κάθε μέρας και ειδικά το Σαββατοκύριακο που έρχονται δεκάδες σκάφη πρέπει συνεχώς να έχουν τα μάτια τους δεκατέσσερα για να μην κινδυνεύουν.

Ο μόνος τρόπος να προστατευτούν η εικόνα του νησιού και ο τουρισμός του είναι να μπει τέλος στην ασυδοσία, έστω με αφορμή αυτή τη φοβερή εγκληματική συμπεριφορά του ιδιοκτήτη και χειριστή του συγκεκριμένου σκάφους.

Οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες των παραθαλάσσιων εστιατορίων και κυρίως της κάθε παραλιακής καντίνας οφείλουν να προστατεύουν τους λουόμενους και να μην επιτρέπουν να παραβιάζεται από σκάφη η νοητή γραμμή των 100 και 200 μ. ακόμα κι αν οι ιδιοκτήτες των σκαφών είναι καλοί πελάτες!

Συντάκτης: