Η Διοίκηση του Σωματείου είχε συνάντηση με τον Δήμαρχο Σιθωνίας, μας ζήτησε χρόνο προκειμένου να βρεθεί λύση.
Αρνείται ο Οικονομικός Διευθυντής να υπογράψει τις πληρωμές μας!!!
'Τονίσαμε ότι δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια χρόνου.
Υπάρχουν θεωρημένα εντάλματα ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΎΝ!!!
Σύμφωνα με δημοσιεύματα.
ΘΑ ΣΤΑΛΕΊ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΕΓΚΤΙΚΌ ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΟΥΣ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗ ΘΕΩΡΗΜΈΝΑ ΕΝΤΆΛΜΑΤΑ ΩΣ 'ΣΎΓΝΩΣΤΗ ΠΛΆΝΗ'.
ΣΤΟΝ ΔΉΜΟ ΜΑΣ ΥΠΆΡΧΟΥΝ 7 ΕΡΓΑΖΌΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΩΡΗΘΕΊ ΜΈΧΡΙ ΣΤΙΓΜΉΣ ΤΟ ΈΝΤΑΛΜΑ ΠΛΗΡΩΜΉΣ ΤΟΥΣ.
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΉ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΈΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΈΧΟΥΝ ΗΔΗ ΘΕΩΡΗΜΈΝΑ ΕΝΤΆΛΜΑΤΑ!!!
Εάν έως σήμερα στις 14:00, δεν υπάρχει λύση στο θέμα καταβολής των δεδουλευμένων.
Η Διοίκηση θα προβεί σε όλες τις νόμιμες διαδικασίες.
Συντονίζοντας ταυτόχρονα και κινητοποιήσεις για το τριήμερο Παρασκευής, Σαββάτου και Κυριακής!!!
Δεν υπάρχουν άλλες ανοχές!!!
ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΈΛΦΟΥΣ ΝΑ ΒΡΊΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΉ ΕΤΟΙΜΌΤΗΤΑ!!!
Με Εκτίμηση το Διοικητικό Συμβούλιο.
Σωματείο Συμβασιούχων Εργαζομένων Δήμου Σιθωνίας Χαλκιδικής
Πληρώνονται οι συμβασιούχοι -Το Ελεγκτικό Συνέδριο δέχθηκε την “συγγνωστή πλάνη”
Να θεωρηθούν όλα τα εντάλματα πληρωμής των συμβασιούχων – «παρατασιούχων» των δήμων ζητά με την πολυαναμενόμενη ΑΠΟΦΑΣΗ του το Κλιμάκιο του 1ουΤμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Στην απόφαση που δημοσιεύει κατ’ αποκλειστικότητα η aftodioikisi.gr,
τονίζεται μεν ότι με βάση την απόφαση της Ολομέλειας του Δικαστηρίου η
συγκεκριμένη δαπάνη (σ.σ. αφορά ένταλμα πληρωμής συνολικού ποσού
1.318,36 ευρώ για την καταβολή αποδοχών περιόδου 16 έως 30.11.2016 δύο
υπαλλήλων της υπηρεσίας καθαριότητας δήμου) αλλά ότι πρέπει να θεωρηθεί
λόγω συγγνωστής πλάνης.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στην απόφαση «η εντελλόμενη, με το
ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής, δαπάνη είναι μη νόμιμη, πλην,
όμως, αυτό καθώς και όσα όμοια τυχόν εκδοθούν μέχρι και την ημερομηνία
κοινοποίησης της παρούσας πράξης στον ανωτέρω Δήμο, πρέπει να θεωρηθούν,
λόγω συγγνωστής πλάνης».
Να σημειωθεί ότι το θέμα της συγγνωστής πλάνης είχε τεθεί για πρώτη φορά από την aftodioikisi.gr και τον εργατολόγο Δημήτρη Περπατάρη.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης: «Με τα
δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη
νόμιμη. Τούτο δε, διότι, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, η διάταξη
του άρθρου 16 του ν. 4429/2016, κατ’ επίκληση της οποίας παρατάθηκε η
ισχύς των συμβάσεων των φερομένων ως δικαιούχων, αντιβαίνει στις
διατάξεις του άρθρου 103 παρ. 7 εδ. α΄ και 8 εδ. α΄ και β΄ του
Συντάγματος, καθώς και σε εκείνες της κοινοτικής νομοθεσίας (Οδηγία
1999/70/ΕΚ του Συμβουλίου της 28.6.1999, όπως ενσωματώθηκε στο εθνικό
δίκαιο με το π.δ.164/2004) και, ως εκ τούτου, είναι ανίσχυρη και μη
εφαρμοστέα. Περαιτέρω, δεν είναι δυνατή η νομιμοποίηση της εντελλόμενης
δαπάνης, κατ’ επίκληση της διάταξης του άρθρου 25 του ν. 4456/2017,
δοθέντος ότι, με βάση τα προεκτεθέντα, το μεν, με τη διάταξη αυτή,
παραβιάζεται ο συνταγματικά κατοχυρωμένος, στο άρθρο 98 παρ. 1 εδ. α΄
του Συντάγματος, προληπτικός έλεγχος των δαπανών, το δε η εν λόγω
διάταξη έρχεται ευθέως σε αντίθεση προς εκείνες του άρθρου 7 του π.δ/τος
164/2004.
Πλην όμως, το Κλιμάκιο, λαμβάνοντας υπόψη α) την ασάφεια και τη
σύγχυση, που προκλήθηκε στο πεδίο των δημόσιων υπηρεσιών καθαριότητας
-οι οποίες άπτονται ενός ιδιαίτερα ευαίσθητου και νευραλγικού τομέα
δράσης και υποχρεώσεων των αρχών Τοπικής Αυτοδιοίκησης- από τις
προμνησθείσες αλλεπάλληλες και αποσπασματικές νομοθετικές ρυθμίσεις που
τέθηκαν σε ισχύ κατά το πρόσφατο χρονικό διάστημα, και τις ερμηνευτικές
αυτών εγκυκλίους, ιδίως δε την ΔΙΠΑΑΔ/Φ.2.9/51/οικ.27778/27.10.2016
εγκύκλιο του ΥΠΕΣΔΑ, όπως συμπληρώθηκε με την 4364/10.3.2017 όμοια, με
την οποία απειλήθηκε η κίνηση της διαδικασίας των άρθρων 233 επ. του ν.
3852/2010 περί πειθαρχικής ευθύνης των μη συμμορφούμενων με τις ως άνω
ρυθμίσεις αιρετών οργάνων των Ο.Τ.Α. Α΄ Βαθμού και β) ότι η εντελλόμενη
δαπάνη ήταν κατ’ αρχήν νομιμοποιημένη, βάσει της, μη προδήλως αντίθετης
στις προεκτεθείσες συνταγματικές και υπερνομοθετικής ισχύος διατάξεις,
ρύθμισης του άρθρου 25 του ν. 4456/2017 (βλ. και μειοψηφία στα ανωτέρω
Πρακτικά Ε.Σ. Ολομ. της 9ης/10.5.2017 Γεν. Συν/σης και πράξη 25/2017
Κλιμ. Προλ. Ελ. Δαπ. στο IV Tμ.), κρίνει ότι τα αρμόδια όργανα του
ανωτέρω Δήμου δεν ενήργησαν, στην προκείμενη περίπτωση, με πρόθεση
καταστρατήγησης των ως άνω συνταγματικών και υπερνομοθετικής ισχύος
διατάξεων, αλλά υπολαμβάνοντας, λόγω συγγνωστής πλάνης, ότι ήταν
υποχρεωμένα να προβούν στην επίμαχη παράταση των σχετικών συμβάσεων,
δυνάμει των ανωτέρω νομοθετικών διατάξεων (άρθρα16 του ν. 4429/2016 και
25 του ν. 4456/2017). Κατά συνέπεια, το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα
πληρωμής, καθώς και όσα όμοια τυχόν εκδοθούν μέχρι και την ημερομηνία
κοινοποίησης της παρούσας πράξης στον ανωτέρω Δήμο, θα μπορούσαν να
θεωρηθούν, λόγω συγγνωστής πλάνης.
ΙV. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη, με το ελεγχόμενο
χρηματικό ένταλμα πληρωμής, δαπάνη είναι μη νόμιμη, πλην, όμως, αυτό
καθώς και όσα όμοια τυχόν εκδοθούν μέχρι και την ημερομηνία κοινοποίησης
της παρούσας πράξης στον ανωτέρω Δήμο, πρέπει να θεωρηθούν, λόγω
συγγνωστής πλάνης», καταλήγει η απόφαση.