powered by Agones.gr - livescore

Παρασκευή

Εμπόδισαν τον Δ.Καμπούρη Πρόεδρο των Κτηνοτρόφων(από το Γομάτι) να περάσει την είσοδο του ξενοδοχείου που διοργανώνονταν η Κυβερνητική φιέστα για την ανάπτυξη της Κ.Μακεδονίας.


Ούτε τον παλιό τους σύντροφο τον Δημήτρη Καμπούρη (από το Γομάτι Χαλκιδικής) Πρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης Κτηνοτρόφων , δεν άφηναν να πλησιάσει την είσοδο του Grand Hotel Palace στη Θεσσαλονικη , όπου εξελίσσονταν το κυβερνητικό αναπτυξιακό συνέδριο για την δήθεν αναπτυξιακή ανασυγκρότηση της Κ.Μακεδονίας. Παλιοί ‹φίλοι και σύντροφοι !!!› έκαναν την 'πάπια' αν και του ζητήθηκε να
παραστεί να θέσει τα προβλήματα της κτηνοτροφίας.
Γράφει  στον προσωπικό του λογαριασμό ο Δημήτρης Καμπούρης
Το κυβερνητικό αναπτυξιακό συνέδριο προχθές συνοδεύτηκε με μια από τις δυσάρεστες εμπειρίες της ζωής μου!
 Μου ζητήθηκε να παραστώ ως Π.Ε.Κ. και να θέσω τα προβλήματα της κτηνοτροφίας! 
Αποτέλεσμα! Δεν με άφηναν να πλησιάσω ούτε μέχρι την είσοδο!
Ο ίδιος ο αστυνομικός διευθυντής Θεσσαλονίκης επιτηρούσε την παρουσία μου και μου δήλωνε ότι είχε εντολή από μέσα να μην περάσω!
Παλιοί φίλοι και σύντροφοι έκαναν την "πάπια" και με άφηναν να διαπραγματεύομαι την είσοδό μου με τον αστυνομικό διευθυντή ο οποίος μου επαναλάμβανε συνεχώς ότι είχε εντολή να μην μπω! 
Η διαπραγμάτευση κράτησε πάνω από μία ώρα και τελικώς μου επετράπη η είσοδος με την παρέμβαση του βουλευτή θεσ/νικης Τ. Μηταφιδη και τον διευθυντή του γραφείου του υπουργού προς μεγάλη έκπληξη του διευθυντή της Αστυνομίας και με την υπόσχεση από την πλευρά μου ότι δε θα δημιουργήσω πρόβλημα!
Από τη θέση του βήματος κατήγγειλα το γεγονός, αντέδρασε ο υπουργός Αποστόλου, κατέθεσα προβλήματα και προτάσεις και τους θύμισα την Agrotika του 2012 όπου μαζί με τον Τσίπρα, απόντων των σημερινών υπουργών, είχαμε παρουσιάσει το σχέδιο ανάπτυξης της κτηνοτροφίας ως συμβολή στην έξοδο από την κρίση! 
Η κατάσταση σήμερα :χειρότερη από το 2006 τη χρονιά που ξεκινούσαμε τις κινητοποιήσεις και την οργάνωσή μας! Η κτηνοτροφίας πνέει τα λοίσθια με τις τιμές στο γάλα και στο κρέας να κατρακυλούν και τα καρτέλ να λειτουργούν βουβά και αθέατα χωρίς αντίσταση και αντίδραση! Ο δρόμος του αγώνα είναι μονόδρομος και πρέπει να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας! 
Ο διάλογος τελειώνει και από το Μάιο τους ανακοίνωσα, κατεβαίνοντας από το βήμα, θα είμαστε και πάλι στους δρόμους!