
Ακολουθούν σε απόσταση αναπνοής οι Ιταλοί και οι Γάλλοι. Επίσης πολλοί είναι και οι Ισπανοί
τουρίστες που ζητούν πληροφορίες απο το περίπτερο ενημέρωσης τουριστών.
Ολλανδοί, Ούγγροι, Ισραηλίτες, Αμερικανοί και Καναδοί έχουν επίσης καθημερινή παρουσία
αν και σε μικρότερο ποσοστό. Αντίθετα οι Τούρκοι δεν επισκέπτονται πια καθημερινά το
περίπτερο και τα νούμερά τους καθορίζονται
από τις γιορτές και αργίες τους.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, Νοτιοευρωπαίοι και Αμερικανοί που έχουν αυτοκίνητα στη διάρκεια των διακοπών τους, ενδιαφέρονται
κυρίως για πολιτισμό και επισκέπτονται αρχαιολογικούς χώρους. Απο την άλλη, Ρώσοι και Τούρκοι ενδιαφέρονται για μαγαζιά,
ψώνια αλλά και φαγητό.
Το περίπτερο λειτουργεί για τρίτη χρονιά φέτος και βρίσκεται για πρώτη φορά αποκλειστικά υπό τη σκέπη του Δήμου
Θεσσαλονίκης. Οι τουρίστες ζητάνε πληροφορίες για τρένα και λεωφορεία προκειμένου να μεταβούν σε κοντινά μέρη όπως για παράδειγμα
τη Βέροια και τον αρχαιολογικό χώρο στην περιοχή. Οι Βαλκάνιοι ζητάνε πληροφορίες κυρίως για την περιφέρεια και παραλίες
όπου μπορούν να κολυμπήσουν.

Χάρτες, ενημερωτικά φυλλάδια για δράσεις, εκδηλώσεις και δραστηριότητες σε σχέση με τον
τουρισμό, τον πολιτισμό και τους αρχαιολογικούς χώρους παρέχονται δωρεάν στους τουρίστες που επισκέπτονται το περίπτερο.
Πηγή: seleo.gr