Αίτηση πτώχευσης κατέθεσε η εταιρεία ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ, επίσημος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα της Mazda από το 1982. Η ολοένα και αυξανόμενη απώλεια μεριδίου αγοράς οδήγησε βαθμιαία
στην μείωση του κύκλου εργασιών της αντιπροσωπείας με αποτέλεσμα η εταιρεία να οδηγήθηκε στην υποβολή αίτησης πτώχευσης.
Η εξέλιξη αποδίδεται και στην αδυναμία επίτευξης συμφωνίας μεταξύ πιστώτριων τραπεζών και εταιρείας.
Η εταιρεία λόγω της
κρίσης αντιμετώπιζε προβλήματα ρευστότητας
και επέλεξε την πτώχευση και τη στάση πληρωμών. Το δικαστήριο θα είναι εκείνο
που θα αποφασίσει αν θα γίνει δεκτή ή όχι η αίτηση.
Ο κ. Κορτέσης επικεφαλής της ΕΛΜΑ, δήλωσε:
Καταθέσαμε, χθες, αίτηση πτώχευσης. Η Mazda Ευρώπης τις επόμενες ημέρες θα ενημερώσει μέσω ανακοίνωσης για το πώς
θα συνεχίσει να υποστηρίζει τους πελάτες της εταιρείας, κάτι που θα γίνει άμεσα. Εμείς είχαμε πολύ καλή σχέση με το εργοστάσιο
και αντιπροσωπεύσαμε όσο καλύτερα μπορούσαμε την μάρκα.
H Mazda Ευρώπης θα κληθεί να καλύψει τους πελάτες της ΕΛΜΑ σε ότι αφορά στα ανταλλακτικά και τις εγγυήσεις ωστόσο,
πολλοί είναι οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που ρωτάνε αν πράγματι είναι απολύτως καλυμμένοι και τι θα γίνει στο μέλλον με
την εξυπηρέτησής τους.
Σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του 2012, ο όμιλος της ΕΛΜΑ είχε τζίρο 13 εκατ. ευρώ από 40 εκατ. ευρώ
το 2011, ζημίες 23 εκατ. ευρώ, αρνητικά ίδια κεφάλαια 30 εκατ. ευρώ, ακίνητη περιουσία αξίας άνω των 30 εκατομμυρίων ευρώ, και βραχυπρόθεσμο
τραπεζικό δανεισμό 116 εκατ. ευρώ. Τα χρέη της εταιρίας προς το προσωπικό (συμπεριλαμβανομένου του κόστους των απολύσεων), ανέρχονται
στα 5 εκατ. ευρώ.
Πηγή: Autoblog.gr