Ιερισσός, 03-09-2014
Αριθ. Πρωτ.: 27080
Αριθ.Απόφ.: 1168
ΑΔΑ ΨΕ8ΓΩΨ2-Ψ74
Αντιδήμαρχοι
Τσακνής Αργύριος , Ψιλιάγκος Δημήτριος
Λαζαρίδης Χαράλαμπος, Μητροφάνης Ιωάννης
Απόφαση
Δήμαρχου Αριστοτέλη
1. Ορίζουμε τους Αντιδημάρχους του Δήμου Αριστοτέλη, με θητεία δυόμισι ετών,
εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή με θητεία από 03-09-2014
έως
02-03-2017 μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες του, όπως
παρακάτω:
Α. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Τσακνή
παρακάτω αρμοδιότητες:
Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:
i. Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων
οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ
και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας,
Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης,
Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου -
Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού
γραφείων, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων
ii. Να συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους και τα χρηματικά
εντάλματα πληρωμής των δαπανών, οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από την
αρμόδια υπηρεσία του Δήμου (άρθρο 58 παρ.1 περιπτ.ε ν.3852/10, ΦΕΚ
114Α'/2006, άρθρο 22 Β.Δ.15-6-1959, ΦΕΚ 114Α'/1959. ΕΣ Τμ. VII
175/2007), καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και
πράξεις σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.
Διοικητικών θεμάτων και ιδίως:
- την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων
οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της
Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, Γραμματείας Οργάνων Διοίκησης,
Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης, Πρωτοκόλλου &
Διεκπεραίωσης
- την εποπτεία του συνόλου του προσωπικού του Δήμου
- την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης
των δημοτών, καθώς και τις βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας
- την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού
- τη χορήγηση αδειών του προσωπικού
- την τέλεση πολιτικών γάμων
- τη λειτουργία των ΚΕΠ
- τη διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση
- τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια
- τη λειτουργία των υπηρεσιών Αλλοδαπών και μεταναστών
- την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και
δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες
αρμοδιότητες
Ανάπτυξης και Προγραμματισμού και ιδίως
- τα θέματα προβολής και Τουρισμού
- τη διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων
που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων
χρηματοδότησης
Στα πλαίσια των καθηκόντων του θα συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς
καταλόγους
και τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής των δαπανών, οι οποίες έχουν
εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου (άρθρο 58 παρ.1 περιπτ.ε
ν.3852/10, ΦΕΚ 114Α'/2006, άρθρο 22 Β.Δ.15-6-1959, ΦΕΚ 114Α'/1959. ΕΣ Τμ.
VII 175/2007), καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις
σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.
Επίσης, δύναται να εκδίδει και να υπογράφει όλες τις αποφάσεις, τα
έγγραφα και
δικαιολογητικά που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες
παράλληλα και διαζευτικά με τους κατά τόπους Αντιδημάρχους και
εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους.
Β. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Ψιλιάγκο
Δημήτριο, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει
α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και
του
Περιβάλλοντος του Δήμου
- Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της
εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των
αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του
ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο
- την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος, Πρασίνου
- την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Οικολογίας, Ενέργειας και
εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας
- Την ευθύνη των Δασών, δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών
εκτάσεων και βοσκοτόπων, προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων,
- Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα
- Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων
Την ευθύνη των Τεχνικών Έργων Ύδρευσης – Αποχέτευσης
- των τεχνικών έργων και μελετών που αφορούν την ύδρευση- αποχέτευση
- τη συντήρηση και διαχείριση των συστημάτων ύδρευσης και άρδευσης
- των αντλιοστασίων
- της συντήρησης και διαχείρισης της αποχέτευσης και των βιολογικών
καθαρισμών.
- των αντιπλημμυρικών και εγγειοβελτιωτικών έργων
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και
υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή
προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων
φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων
του Δήμου.
β. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Σταγείρων-Ακάνθου:
α) Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται
στη δημοτική ενότητα σε συνεργασία με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο.
β) Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που
βρίσκεται στη δημοτική ενότητα σε συνεργασία με τον αρμόδιο
αντιδήμαρχο.
γ) Υπογράφει, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα
που
εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της
δημοτικής ενότητας Σταγείρων-Ακάνθου παράλληλα και διαζευτικά με
τον
Αντιδήμαρχο Τσακνή Αργύριο.
δ) Συνεργάζεται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων
και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των
προβλημάτων τους.
ε) την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής
ενότητας Σταγειρων -Ακάνθου.
στ) την τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα Σταγείρων-
Ακάνθου.
ζ) την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των ορίων της
Δ.Ε
υλικών και περιουσιακών στοιχείων.
η) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και
σε
συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα
οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:
- της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης
και
αποχέτευσης και των αντλιοστασίων
- της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής
περιφέρειας της Δ.Ε, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων
- Της εποπτείας του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες
εντός
της δημοτικής ενότητας στα ανωτέρω αντικείμενα σε συνεργασία με τον
αρμόδιο αντιδήμαρχο.
Γ. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ.
Λαζαρίδη Χαράλαμπο, στον οποίο δεν παρέχεται αντιμισθία, και του
μεταβιβάζει
α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες :
Την ευθύνη για τη λειτουργία Καταστημάτων, επιχειρήσεων & εμπορίου
-τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος,
- την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία
επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
- την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία
οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.
- τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος
- την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των
καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή
- τη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την
άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των
σχετικών αδειών
- τη Διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής
υπαίθριας διαφήμισης.
- την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες
πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α'/2001)
- γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση
αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς και
την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη
λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Τα θέματα πρωτογενούς τομέα Αγροτικής Ανάπτυξης (Γεωργίας,
Κτηνοτροφίας, Αλιείας)
Την ευθύνη της Δημοτικής Συγκοινωνίας – Κυκλοφοριακού
και ιδίως:
- Τη Δημοτική συγκοινωνία, τους χώρους στάθμευσης, καθώς και τον
έλεγχο της στάθμευσης των αυτοκινήτων.
- τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, τον καθορισμό πεζοδρόμων,
μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, την απομάκρυνση
εγκαταλελειμμένων οχημάτων και γενικότερα τη λήψη μέτρων για την
αποφυγή δυσμενών επιδράσεων στην ασφάλεια της κυκλοφορίας, τις
αρμοδιότητες στον τομέα των μεταφορών.
- τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή
κυρώσεων για τις ανωτέρω περιπτώσεις και την ευθύνη λειτουργίας των
αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Την ευθύνη της Κοινωνικής - Πολιτικής Προστασίας και Αλληλεγγύης
–
Πρόνοιας και ιδίως:
- την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα της βρεφικής και παιδικής
ηλικίας και της τρίτης ηλικίας, την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων,
την υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων, την πρόνοια
απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων
κοινωνικής αλληλεγγύης, την απασχόληση.
- την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής
Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν.
3463/06 περίπτωση ε΄ του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή
αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων, την επιβολή
προστίμων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και της
κείμενης νομοθεσίας της περίπτωσης αυτής και την ευθύνη λειτουργίας
των
αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
- το συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας
(όπως πλημύρες, χιονοπτώσεις, πυρκαγιές κ.λπ.)
Την εποπτεία της λειτουργίας της Παιδείας, του πολιτισμού,
του
αθλητισμού και της νεολαίας και ιδίως:
- τις αρμοδιότητες της παιδείας, του πολιτισμού και του αθλητισμού
στον
οποίο περιλαμβάνεται, ιδίως τα οριζόμενα στο άρθρο 75 περίπτωση στ
΄ του ν. 3463/06 και τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών,
την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή κυρώσεων, την ευθύνη λειτουργίας
και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των
αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
- τη Συμβουλευτική Αγωγή και Δράσεις Νεολαίας, το Τοπικό Συμβούλιο
Νέων, των θεμάτων Νεολαίας, το Συμβούλιο Πρόληψης Παραβατικότητας,
τη χορήγηση της χρήσης – διάθεσης των αιθουσών και χώρων του Δήμου
για Πολιτιστικές και Κοινωνικές εκδηλώσεις.
Την ευθύνη για τους χώρους της πρώην Μαθητικής Εστίας Αρναίας
Την ευθύνη συντήρησης και λειτουργίας των δημοτικών κοιμητηρίων
Την εποπτεία των Διαδημοτικών Σφαγείων.
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και
υπογραφή
αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων
καθώς
και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του
Δήμου.
β. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Αρναίας:
α) Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται
στη δημοτική ενότητα σε συνεργασία με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο
β) Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που
βρίσκεται στη δημοτική ενότητα σε συνεργασία με τον αρμόδιο
αντιδήμαρχο
γ) Υπογράφει, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα
που
εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της
δημοτικής ενότητας Αρναίας παράλληλα και διαζευτικά με τον Αντιδήμαρχο
Τσακνή Αργύριο.
δ) Συνεργάζεται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων
και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των
προβλημάτων τους.
ε) την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής
ενότητας Αρναίας.
στ) την τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα Αρναίας.
ζ) την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των ορίων της
Δ.Ε
υλικών και περιουσιακών στοιχείων
η) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και
σε
συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα
οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:
- της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης
και
αποχέτευσης και των αντλιοστασίων
- της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής
περιφέρειας της Δ.Ε, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων
- Της εποπτείας του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες
εντός
της δημοτικής ενότητας στα ανωτέρω αντικείμενα σε συνεργασία με τον
αρμόδιο αντιδήμαρχο.
Δ. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Μητροφάνη
Ιωάννη, στον οποίο δεν παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει
α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες :
Την ευθύνη των Τεχνικών Έργων & Υπηρεσιών
και ιδίως την εποπτεία και ευθύνη
- των Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του
Δήμου και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης των Τεχνικών Έργων, Τεχνικής
και Γραμματειακής Υποστήριξης
- το Τεχνικό Αρχείο, Προγραμματισμού, Μελετών και Επίβλεψης Έργων,
Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων, Εκτέλεσης Έργων Υπαίθριων Χώρων,
Εκτέλεσης Έργων Ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων, τεχνικών Συνεργείων,
Εκτέλεσης Έργων Οδοποιίας, Προγραμματισμού και Οργάνωσης Μελετών
-
Επίβλεψης έργων
Την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού
εξοπλισμού, και Διαχείρισης Υλικών, Καυσίμων, ανταλλακτικών
μηχανολογικού εξοπλισμού.
Την εποπτεία και ευθύνη του Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των
αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων
πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών,
Τοπογραφικών Εφαρμογών, Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων,
Τεχνικού Αρχείου - Γραμματείας.
β. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Παναγίας:
α) Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται
στη δημοτική ενότητα σε συνεργασία με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο
β) Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που
βρίσκεται στη δημοτική ενότητα σε συνεργασία με τον αρμόδιο
αντιδήμαρχο
γ) Υπογράφει, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα
που
εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της
δημοτικής ενότητας Παναγίας παράλληλα και διαζευτικά με τον
Αντιδήμαρχο Τσακνή Αργύριο.
δ) Συνεργάζεται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων
και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των
προβλημάτων τους.
ε) την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής
ενότητας Παναγίας.
στ) την τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα Παναγίας.
ζ) την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των ορίων της
Δ.Ε
υλικών και περιουσιακών στοιχείων
η) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και
σε
συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα
οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:
- της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης
και
αποχέτευσης και των αντλιοστασίων
- της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής
περιφέρειας της Δ.Ε, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων
- Της εποπτείας του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες
εντός
της δημοτικής ενότητας στα ανωτέρω αντικείμενα σε συνεργασία με τον
αρμόδιο αντιδήμαρχο.
2. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη
του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου
πριν τη
λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση
του δημάρχου.
3. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Ψιλιάγκου Δημητρίου όταν απουσιάζει
κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Τσακνής Αργύριος.
Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Τσακνή Αργύριου όταν απουσιάζει
κωλύεται θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ψιλιάγκος Δημήτριος.
Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Λαζαρίδη Χαραλάμου όταν απουσιάζει
κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Τσακνής Αργύριος.
Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Μητροφάνη Ιωάννη όταν απουσιάζει
κωλύεται θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Τσακνής Αργύριος.
4. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί
Αντιδήμαρχος κ. Τσακνής Αργύριος, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και ότααπουσιάζει ή κωλύεται και αυτός, τα καθήκοντα του Δημάρχου
θα ασκούνται απτον Αντιδήμαρχο κ. Ψιλιάγκο Δημήτριο.
5. Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδτου νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα
και στον πίνακα ανακοινώσεων τοΔήμου.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΙΧΟΣ