- Τα πλοία της ΑΝΕΚ είναι σκυλοπνίχτρες. Το ξέρουν όλοι αυτό. Το πώς διατηρείται η εταιρία στη ζωή είναι άξιον απορίας. Βάλε π.χ. δίπλα-δίπλα ένα πλοίο της ΑΝΕΚ και ένα της ΜΙΝΟΑΝ και θα δεις τη διαφορά.
- Η ΑΝΕΚ διατηρεί το μονοπώλιο στη βασική της γραμμή (Χανιά-Πειραιάς) με περίεργες μεθόδους. Το φθινόπωρο του 2011 ο όμιλος Grimaldi που ελέγχει τη ΜΙΝΟΑΝ έκανε επίσημο αίτημα να επιτραπεί να μπει πλοίο της στη γραμμή των Χανίων, για να υπάρξει επιτέλους ανταγωνισμός στη γραμμή. Ο υφυπουργός Ναυτιλίας τότε Άδωνις Γεωργιάδης "άργησε" μερικούς μήνες να εγκρίνει το αίτημα της ΜΙΝΟΑΝ και περίμενε ώσπου να ναυλοχήσει τα πλοία της σε άλλες γραμμές. Μόλις βεβαιώθηκε ότι έγινε αυτό, προχώρησε.... καλοκαιριάτικα στην περιεργως καθυστερημένη έγκριση του αιτήματος! Προφανώς η ΜΙΝΟΑΝ είχε βάλει στο μεταξύ όλα τα πλοία της σε γραμμές και ήταν αδύνατο πλέον να βρει δυο πλοία για τη γραμμή των Χανίων, όταν μάλιστα η τουριστική σεζόν ήταν ήδη σε πλήρη εξέλιξη. Λογικά θα το ήξερε αυτό υφυπουργός. Και ο Άδωνις βρήκε στασίδι ολημερίς στο Mega και το Star...
- Η ΑΝΕΚ ήλεγχε και τη γραμμή Ρέθυμνο-Πειραιάς. Είχε ένα καράβι να πηγαινοέρχεται, ώσπου κάποια στιγμή σκέφτηκε ότι συμφέρει περισσότερο να καταργήσει τη γραμμή του Ρεθύμνου και να αναγκαστούν έτσι όσοι θέλουν να ταξιδέψουν σε αυτή τη γραμμή, να εξυπηρετούνται από την πιο κοντινή γραμμή σε αυτούς, η οποία είναι -μαντέψτε!- η γραμμή των Χανίων, την οποία ελέγχει η ΑΝΕΚ ως μονοπώλιο! Κι έτσι το πλοίο των Χανίων ταξιδεύει καθημερινά εξυπηρετώντας και τον κόσμο του Ρεθύμνου! Με τα μισά έξοδα δηλαδή (ένα πλοίο αντί δύο), πολύ περισσότερα έσοδα!Σατανικό; Μπα, αυτό δεν είναι τίποτα. Γιατί κάποια στιγμή η ρεθυμνιακή κοινωνία ξύπνησε και αποφάσισε να στήσει μια εταιρία λαϊκής βάσης και να αγοράσει ένα καράβι για να εξυπηρετεί το νομό Ρεθύμνου. Πράγματι, έγιναν έτσι τα πράγματα. Έγινε μεγάλη κινητοποίηση. Μαζεύτηκαν τα χρήματα, αγοράστηκε το καράβι, ξεκίνησαν τα δρομολόγια. Ανάσαναν οι Ρεθυμνιώτες. Αλλά πολύ λίγο καιρό μετά, ξαφνικά ανακοινώθηκε πως υπήρξε πρόβλημα με το πλοίο και σε συνθήκες μυστηρίου... το καράβι δεν ξαναφάνηκε ποτέ! Για.... "αδιευκρίνιστους λόγους"... Άλλοι μιλούν για... "ανήκεστο μηχανική βλάβη", άλλοι πάλι είναι λιγάκι πιο καχύποπτοι...
- Η ΑΝΕΚ χρωστάει πολλά εκατομμύρια ευρώ σε δάνεια σε τράπεζες. Τον Οκτώβριο πούλησε δύο πλοία αξίας 21 εκατομμυρίων ευρώ.
- Μετοχικό κεφάλαιο της τάξης του 23% πέρασε από τα χέρια των Βαρδινογιάννηδων στα χέρια του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς. Φυσικά ΔΕΝ πρόκειται για ενδοομιλική συναλλαγή, αφού η Τράπεζα Πειραιώς δεν ανήκει στον Βαρδινογιάννη αλλά στον Σάλλα. Ναι, ναι, ο Βαρδινογιάννης ΔΕΝ έχει καμία σχέση με την Τράπεζα Πειραιώς, την αυτοαποκαλούμενη "πράσινη τράπεζα". Καμία μα καμία σχέση. Σας το ορκίζομαι στην ψυχή του Σαμαρά, που ισχυρότερο όρκο δεν έχω... Ναι ρε, ο Σάλλας κάνει κουμάντο στην Πειραιώς... Όχι βέβαια ο Βαρδινογιάννης. Καμία σχέση.
Και πάμε και τώρα σε μια επισήμανση:
οι επιβάτες του προχθεσινού πλοίου-σκυλοπνίχτρας μαρτυρούν ότι δε χτύπησε ο συναγερμός και ότι η έντονη μυρωδιά του καπνού έφτασε στις καμπίνες και από μόνοι τους πετάχτηκαν έξω.
Κι έχω να πω τα εξής:
Η κακή διαχείριση του πανικού από το προσωπικό μπορεί να είναι ανθρώπινο λάθος.
Η κακή οργάνωση της διαχείρισης κρίσης σε ώρα ατυχήματος μπορεί να είναι ανθρώπινο λάθος.
Ο κακός χειρισμός από έναν πλοίαρχο μπορεί να είναι ανθρώπινο λάθος.
Όλα αυτά δεκτά.
Αλλά...
Το να μη χτυπήσει συναγερμός ΔΕΝ είναι ανθρώπινο λάθος.
Το να μη χτυπήσει συναγερμός είναι ΔΟΛΟΣ.
Κατά συρροήν ανθρωποκτονίες εκ προθέσεως.
ΥΓ.1: Δεν πειράζει αδέρφια.
Θα ισοφαριστούν οι χαμένες ζωές με τίποτα φιλανθρωπικά γκαλά της Αγίας Οικογένειας. μερικές βραδιές στο Μέγαρο και οι ευπατρίδες της αρπαχτής θα "ισοφαρίσουν" το κακό. Θα τραγουδήσει και ο βραβευθείς Ρουβάς, που τώρα που έγινε και ηθοποιός θα υποκριθεί άψογα το φιλάνθρωπο. Προς τιμήν της Πρέσβειρας Καλής Πνίξεως της Χουντέσκο.
ΥΓ.2: Μ' αυτά και μ' αυτά, δεν καταφέραμε να απολαύσουμε στο βαθμό που θα θέλαμε αυτή τη σκηνή που την περιμέναμε 2,5 χρόνια τώρα.
Η εγκληματική οργάνωση Σαμαρά-Βενιζέλου επιτέλους έπεσε!