Πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ στη Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η τρίτη Περιφερειακή Εκδήλωση του ΣΕΤΕ. Στόχος της περιφερειακής εκδήλωσης ήταν η επαφή του Συνδέσμου με το σύνολο των επιχειρηματιών του ελληνικού τουρισμού οι οποίοι δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη
περιοχή και η παρουσίαση του ολοκληρωμένου Στρατηγικού Σχεδίου Marketing της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Ο συγκεκριμένος στρατηγικός σχεδιασμός, αποτελεί το πρώτο ολοκληρωμένο Marketing Plan των τουριστικών προϊόντων της Κεντρικής Μακεδονίας. Αποτελεί δε τη βάση για την ενίσχυση και εξέλιξη του συμβουλευτικού ρόλου του ΣΕΤΕ τόσο για τη συνεργασία με τις τοπικές αρχές, όσο και για την εφαρμογή της εθνικής στρατηγικής branding σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο. Το πλάνο, περιγράφει τις ενέργειες που πρέπει να εφαρμοστούν από κάθε περιοχή ξεχωριστά και ανά προσφερόμενο προϊόν, δημιουργώντας ένα αναλυτικό οδικό χάρτη έως το 2020. Πιο συγκεκριμένα, αναλύει τα στοιχεία ζήτησης και προσφοράς, τους ανταγωνιστικούς προορισμούς, το χαρτοφυλάκιο των τουριστικών προϊόντων που πρέπει να αναπτυχθούν ή να ενισχυθούν, καθώς και την επικοινωνιακή πλατφόρμα η οποία θα προωθήσει τον προορισμό διεθνώς. Από την πλευρά της Πολιτείας, την εκδήλωση χαιρέτησαν η Υφυπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης κα Μαρία Κόλλια-Tσαρουχά, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Απόστολος Τζιτζικώστας και ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Γιάννης Μπουτάρης. Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΤΕ, στην εκδήλωση παραβρέθηκαν εκτός του Προέδρου, κ. Ανδρέα Α. Ανδρεάδη, οι κ.κ. Γιάννης Α. Ρέτσος, Α’ Αντιπρόεδρος, Γιώργος Βερνίκος, Γενικός Γραμματέας, Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος, Μέλος ΔΣ, Αριστοτέλης Θωμόπουλος, Μέλος ΔΣ και Ανδρέας Στυλιανόπουλος, Μέλος ΔΣ. Ο Προέδρος του ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέας Α. Ανδρεάδης δήλωσε μεταξύ άλλων: «Συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε έμπρακτα την ελληνική οικονομία και τους επιχειρηματίες σε όλη την Ελλάδα. Το Περιφερειακό Γραφείο Κεντρικής Μακεδονίας ήδη ολοκλήρωσε, ως στρατηγικός σύμβουλος της Περιφέρειας, των τοπικών αρχών, της τοπικής επιχειρηματικότητας και της κοινωνίας του τουρισμού, ένα ολοκληρωμένο οδικό χάρτη που θα αναδείξει και θα ενισχύσει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Περιφέρειας.» Ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, κ. Ιωσήφ Πάρσαλης παρουσίασε το αναλυτικό πλάνο ενεργειών, δηλώνοντας ότι «η συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τις τοπικές αρχές και κοινωνία του τουρισμού, έχει αποδώσει καρπούς και αποτελέσματα, καθιστώντας την πρότυπο μοντέλο συνεργασίας στην Ελλάδα. Εκτός από τις δράσεις προβολής που έχουν ήδη υλοποιηθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα και τις προγραμματισμένες ενέργειες, η εκπόνηση του Marketing Plan της Περιφέρειας είναι το πρώτο Ολοκληρωμένο Σχέδιο Περιφερειακού Τουριστικού Προϊόντος, το οποίο θα αποτελέσει τη βάση για τοπική διαβούλευση και οριστικοποίηση εντός του επόμενου χρονικού διαστήματος, ενώ σε συνεργασία με το κράτος, στοχεύουμε σε branding εναρμόνιση της τοπικής επικοινωνίας.» Από την πλευρά του, ο Γενικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ, κ. Ηλίας Κικίλιας, τόνισε τη σημασία των περιφερειακών γραφείων του ΣΕΤΕ και δήλωσε ότι: «με πλήρως ενεργό το περιφερειακό γραφείο της Κεντρικής Μακεδονίας, με σειρά εκπαιδευτικών προγραμμάτων και με την άντληση και την επεξεργασία αναλυτικών στοιχείων του SETE Intelligence, ο ΣΕΤΕ συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της κεντρικής Μακεδονίας, με έμφαση στην ποιότητα.»Η σειρά των Περιφερειακών Εκδηλώσεων του ΣΕΤΕ, ξεκίνησε από την Κεντρική Ελλάδα, συνεχίστηκε στα Ιόνια Νησιά και την Κεντρική Μακεδονία και θα ολοκληρωθεί στο Νότιο Αιγαίου και συγκεκριμένα στη Ρόδο κατά τη διάρκεια του Ιουλίου 2015.