Μεθαύριο Πέμπτη απόγευμα, 1η Ιουνίου ή το αργότερο την Παρασκευή, παραμονή της τριήμερης αργίας του Αγίου Πνεύματος, δίνεται στην κυκλοφορία το Νέα Μουδανιά – Ποτίδαια, στη Χαλκιδική.
Με την παράδοση του παραπάνω τμήματος, μήκους 4,2
χιλιομέτρων, οι συνθήκες κυκλοφορίας στο οδικό δίκτυο που εξυπηρετεί την Κασσάνδρα Χαλκιδικής βελτιώνονται σημαντικά καθώς πέρυσι τον Ιούλιο είχε παραδοθεί στην κυκλοφορία και το τμήμα Ποτίδαια- Κασσανδρεία, μήκους 17,5 χλμ.
χιλιομέτρων, οι συνθήκες κυκλοφορίας στο οδικό δίκτυο που εξυπηρετεί την Κασσάνδρα Χαλκιδικής βελτιώνονται σημαντικά καθώς πέρυσι τον Ιούλιο είχε παραδοθεί στην κυκλοφορία και το τμήμα Ποτίδαια- Κασσανδρεία, μήκους 17,5 χλμ.
Το «πρώτο πόδι» της Χαλκιδικής είναι άλλωστε αυτό που δέχεται τους μεγαλύτερους κυκλοφοριακούς φόρτους στη χερσόνησο, η οποία είναι ο κύριος παραθεριστικός προορισμός στην Κεντρική Μακεδονία. Η Χαλκιδική, από τον Μάιο και μέχρι τον Σεπτέμβριο πλημμυρίζει από ξένους τουρίστες, πολλοί από τους οποίους έρχονται οδικώς από τα Βαλκάνια, ενώ αποτελεί και «δεύτερο σπίτι» για χιλιάδες βορειοελλαδίτες και δη Θεσσαλονικείς.
Η διαπλάτυνση και αναβάθμιση του τμήματος Νέα Μουδανιά – Ποτίδαια που άρχισε να κατασκευάζεται το 2013 από την «Αθωνική Τεχνική», είχε χρόνο ολοκλήρωσης τους 36 μήνες αλλά καθυστέρησε κατά ενάμισι χρόνο διότι η εταιρεία αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα. Τελικώς μετά από πρότασή της υποκαταστάθηκε από την ΤΟΜΗ ΑΒΕΤΕ του ομίλου
ΕΛΛΑΚΤΩΡ, οπότε οι εργασίες συνεχίσθηκαν και το έργο κατασκευάσθηκε και παραδίδεται στην κυκλοφορία ακριβώς με την έναρξη του καλοκαιριού.
Σημειώνεται ότι για να αλλάξουν οι συνθήκες κυκλοφορίας στην Κασσάνδρα θα πρέπει να διαπλατυνθεί και το 1 χλμ πριν την Ποτίδαια, το λεγόμενο «ορφανό», το οποίο έμεινε εκτός της παραπάνω εργολαβίας λόγω των αντιδράσεων που υπήρχαν από κατοίκους και επαγγελματίες της περιοχής επί σειρά ετών.
Έστω όμως και έτσι, με την παράδοση του Ν. Μουδανιά- Ποτίδαια, αναμένεται να περιοριστεί ουσιωδώς η ταλαιπωρία που υφίστανται οι χιλιάδες των κατοίκων, τουριστών και επισκεπτών του «πρώτου ποδιού», συνθήκες που είχαν χειροτερέψει τα τελευταία τέσσερα χρόνια λόγω και των κατασκευαστικών εργασιών.
,