powered by Agones.gr - livescore

Παρασκευή

Νεκρή βρέθηκε η Μυρτώ Τάσιου, κόρη του σκηνοθέτη Παύλου Τάσιου από τον Πολύγυρο.

Νεκρή βρέθηκε, σύμφωνα με ανάρτηση των εκδόσεων Καστανιώτη στο facebook (εδώ), η Μυρτώ Τάσιου.
Η κόρη της ποιήτριας και ηθοποιού Κατερίνας Γώγου και του σκηνοθέτη Παύλου Τάσιου  απο τον Πολύγυρο (εδώ)
Η Μυρτώ τα τελευταία χρόνια έμενε μόνιμα στην Ιταλία και
συγκεκριμένα στο Ουτζέντο, μαζί με τον σύζυγό της και όπως αναφέρει η ανάρτηση, βρισκόταν σε ταξίδι στην Αθήνα.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αιτία του θανάτου της, δεν έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστές.
Η Μυρτώ για την Μυρτώ, όπως συστηνόταν στο βιογραφικό της που συνόδευε την πρώτη ποιητική της συλλογή µε τίτλο: «Η Αλίκη δε µένει πια εδώ». Κατά δήλωση της ίδιας έδινε μάχη με τα ναρκωτικά.
Η Ελένη Γκίκα έγραψε για την Μυρτώ στο «Έθνος της Κυριακής»
“Γεννήθηκα στις 10 Οκτωβρίου 1968. Μητέρα μου είναι η Κατερίνα Γώγου, ηθοποιός και ποιήτρια.
Πατέρας μου είναι ο Παύλος Τάσσιος, σκηνοθέτης. Και οι δύο πέθαναν νέοι. Όταν ήμουν μικρή, πήγα στη Σχολή Μοντεσόρι και μετά έβγαλα μια καλών τεχνών, γιατί είχα πάθος με τη ζωγραφική.
Μετά ειδικεύτηκα στη βυζαντινή τέχνη. Άρχισα να δουλεύω με τον Μιχάλη Αγγελιδάκη.
Στο μεταξύ έκανε μπαμ η επιτυχία της Κατερίνας.
Δυστυχώς, έφερε αντίθετα αποτελέσματα. Άρχισε να πίνει και να αυτοκαταστρέφεται με όλους τους τρόπους.
Ένιωθα ενοχές που δεν μπορούσα να τη βοηθήσω και μπλέχτηκα και εγώ μέσα.
Παύλος Τάσιος
Ο πατέρας μου με παρακολουθούσε διακριτικά. Μου έκανε την πρόταση να πάω στην κοινότητα «Saman» στο Πελέρμο και εγώ δέχτηκα.
Ένα χρόνο µετά το θάνατο της Κατερίνας άρχισα να παίρνω τα πάνω µου. Ξανάρχισα να ζωγραφίζω και να γράφω. Έβλεπα το µέλλον µου µε διαφορετικό τρόπο. Όλες οι αναµνήσεις έγιναν πεταλούδες, πέρασαν. Είκοσι χρόνια πέταξαν. Το µόνο που ζητάω είναι να ζήσω ελεύθερη χρωµατιστά.