powered by Agones.gr - livescore

Κυριακή

Ντίζελ ή Βενζίνη το αυτοκίνητο;


Εσείς πόσα χιλιόμετρα κάνετε τον χρόνο; Είναι σίγουρο πως πριν το ντίζελ γίνει μέρος της ζωής μας αυτή την ερώτηση δεν σας την είχε κάνει κανείς, ούτε καν ο ασφαλιστής σας. Και ξαφνικά βρεθήκατε να αναρωτιέστε αν με τα χιλιόμετρα που κάνετε θα γίνει απόσβεση ή όχι της υψηλότερης τιμής αγοράς ενός πετρελαιοκίνητου. Μήπως όμως υπάρχουν κι
άλλοι λόγοι, που κάνουν την απόσβεση λιγότερο σημαντική; Για να δούμε τους πρώτους πέντε.


5. Τα ντίζελ θέλουν πιο αραιά σέρβις. Αν και κάποια βενζινοκίνητα μοντέλα ήδη βρίσκονται σε διαστήματα σέρβις κάθε δύο χρόνια ή 30.000 χλμ, με το ντίζελ τα μεγάλα διαστήματα είναι εγγυημένα. Που σημαίνει συνεργείο κάθε δύο χρόνια, και μάλιστα χωρίς μπουζί που πλέον φτάνουν μέχρι και 100 ευρώ η τετράδα. 

4. Τα ντίζελ καίνε λιγότερο. Η κατανάλωση θα μπορούσε να είναι και στην κορυφή της λίστας αυτής, όμως υπάρχουν ακόμη μεγαλύτερα οφέλη παρακάτω. Τα ντίζελ λοιπόν καίνε λιγότερο γιατί έχουν μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη κι αν τα χιλιόμετρα δεν είναι αρκετά για να γίνει η απόσβεση, στην καθημερινότητά σας θα δείτε μεγάλη διαφορά. Πολύ πιο αραιές επισκέψεις στο πρατήριο, και λιγότερη αιμορραγία κάθε τόσο σε έξοδα καυσίμου. 

3. Το ντίζελ είναι φθηνότερο. Σαν να μην φτάνει δηλαδή που θέλετε λιγότερα καύσιμα, είναι και φθηνότερα και θα είναι φθηνότερα για το προσεχές μέλλον. Αυτό είναι μεγάλη ανακούφιση αφού η διαφορά στο πόσα χρήματα φεύγουν από την τσέπη σας κάθε τόσο είναι σημαντικά μεγαλύτερη. Σε συνδυασμό με το προηγούμενο στοιχείο αλλά και με το γεγονός ότι σύγκριση με τους βενζινοκινητήρες δεν μπορεί να γίνει στα χαρτιά, αφού στην πράξη δεν πετυχαίνουν με τίποτα τα νούμερα που ανακοινώνουν (σε αντίθεση με το ντίζελ), η οικονομική διαφορά που θα κάνει ένα ντίζελ στη ζωή σας θα είναι μεγάλη, ειδικά σε ταξίδια.

2. Τα ντίζελ είναι πιο εύκολα στην οδήγηση. Ακόμη και τώρα που τα βενζινοκίνητα απέκτησαν, ελέω τούρμπο, ροπή, η οδήγηση του ντίζελ είναι πιο εύκολη, ειδικά στην πόλη. Το ντίζελ δεν έχει ξεσπάσματα, είναι γραμμικό και τραβάει παντού και από πολύ χαμηλές στροφές. Μπορείς δηλαδή να κινηθείς και με μία ταχύτητα κάτω στο κιβώτιο. Αν θες να κάνεις σπορ οδήγηση το πράγμα λίγο χαλάει, γιατί ο ντίζελ «τελειώνει» νωρίς και θέλει αλλαγή ταχύτητας, όμως ποιος τα κάνει αυτά σήμερα.



1.Τα ντίζελ πωλούνται ακριβότερα ως μεταχειρισμένα. Ειδικά όταν έρθει η στιγμή να πουλήσεις το δικό σου, πρώτον θα πουληθεί εύκολα, γιατί θα έχει ζήτηση, και δεύτερον πιο ακριβά για τον ίδιο λόγο. Αντίθετα τα βενζινοκίνητα στην ίδια φάση στο μέλλον κανείς δεν ξέρει αν θα έχουν πέραση. Αν κρίνουμε από άλλες ώριμες αγορές, σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις τα ντίζελ πωλούνται επιστρέφοντας στο ακέραιο ολόκληρη την διαφορά σε χρήμα (όχι ποσοστό) της αρχικής τιμής. Τα ντίζελ πωλούνται εύκολα ασχέτως χιλιομέτρων ενώ κανείς δεν ξέρει με πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ πόσο θα κοστολογούνται τα βενζινοκίνητα τούρμπο. 


Μετά από αυτά εσείς ακόμη μετράτε χιλιόμετρα να δείτε αν κάνετε απόσβεση; Ποιος ασχολείται αφού η απόσβεση θα έρθει ολόκληρη στην μεταπώληση και μέχρι τότε απλά θα απολαμβάνετε το χαμηλότερο κόστος χρήσης. Σε αυτά να προσθέσουμε τα μειωμένα τέλη κυκλοφορίας και το πακέτο «σκοτώνει».