powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη

Ο Ταχυδρόμος θα αργήσει να χτυπήσει την δεύτερη φορά !

Στην κινηματογραφική εκδοχή, ο ταχυδρόμος χτυπάει πάντα δυο φορές. 
Μόνο που  δεν έχουμε να κάνουμε με τον Τζακ Νίκολσον και την Τζέσικα Λανγκ, αλλά με τη σκληρή πραγματικότητα.
Έντονη κριτική κατά της διοίκησης των ΕΛΤΑ, «για αυθαίρετη μείωση κατά 25% των θέσεων εργασίας στο οργανόγραμμα των ταχυδρόμων, με αποτέλεσμα να υπάρξουν μεγάλες καθυστερήσεις στην παράδοση της αλληλογραφίας» εξαπολύει με ανακοίνωσή του, το Σωματείο Ταχυδρόμων ΕΛΤΑ Αθήνας και νομού Αττικής.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «πρόκειται για μία
αυθαίρετη απόφαση της διοίκησης, που χωρίς καμία μελέτη και προετοιμασία έκοψε οριζόντια το 25% των θέσεων εργασίας στο οργανόγραμμα των ταχυδρόμων, μειώνοντας τον αριθμό των τομέων και μεγαλώνοντας τις γεωγραφικές περιοχές που θα πρέπει να καλύπτει καθημερινά ο κάθε διανομέας».

Σύμφωνα με το σωματείο ταχυδρόμων, πριν ένα χρόνο η διοίκηση είχε προχωρήσει σε χαρτογράφηση των τομέων μειώνοντας τους από 1094 σε 974. Τώρα, όπως υποστηρίζει, μειώνονται ακόμα κατά 240 άτομα φτάνοντας μόλις τους 734 διανομείς για το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής. «Δηλαδή την ώρα που σ΄ ένα χρόνο η υπαρκτή μείωση της αλληλογραφίας δεν έχει ξεπεράσει το 10%, η μείωση του προσωπικού έχει φτάσει το 35% (10+25%). Συνολικά δε, μέσα στην τελευταία πενταετία η μείωση του προσωπικού στο Λεκανοπέδιο έχει φτάσει το 50%» .

Ως αποτέλεσμα του νέου σχεδιασμού, προσθέτει το σωματείο των ταχυδρόμων, θα υπάρξουν σημαντικές καθυστερήσεις στη διανομή και πολλές περιοχές θα φτάσουν να εξυπηρετούνται μία φορά την εβδομάδα. «Ειδικά μάλιστα τις ημέρες των πληρωμών δεν θα παραδίδεται καμία άλλη αλληλογραφία, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Διοίκηση σε εσωτερική οδηγία, αναγνωρίζοντας ευθέως ότι η νέα χαρτογράφηση δεν μπορεί να εφαρμοσθεί χωρίς τεράστια πτώση στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών».

«Για τους εργαζόμενους η αλλαγή αυτή επιφέρει τεράστια επιβάρυνση στον φόρτο δουλειάς, κατάργηση κανονικών αδειών, αφού δεν θα υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης. Οι νέοι τομείς δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν ούτε από ρομπότ και το ωράριο που θα απαιτείται για την κάλυψη των αναγκών θα ξεπερνά τις 10 ώρες» σημειώνει το σωματείο ταχυδρόμων. Και προσθέτει πως «ο μοναδικός ωφελημένος από τον νέο σχεδιασμό, είναι ο εγχώριος ανταγωνισμός αλλά και ο όποιος επίδοξος αγοραστής των ΕΛΤΑ ο οποίος θα πάρει ένα ταχυδρομείο στα μέτρα των επιδιωκόμενων κερδών του και όχι των αναγκών της ελληνικής κοινωνίας για ταχυδρομικές υπηρεσίες».

Πάντως, όπως δηλώνουν οι ταχυδρόμοι «δεν θα δεχθούν την αυθαιρεσία της διοίκησης, που έχει καταστροφικές επιπτώσεις για το Δημόσιο Ταχυδρομείο» και με την επίσημη παρουσίαση των νέων δελτίων των τομέων θα προσφύγουν στη Δικαιοσύνη.

Επιπλέον, έχουν προγραμματίσει, αύριο και μεθαύριο, γενικές συνελεύσεις σε όλες τις μονάδες διανομής, παράσταση διαμαρτυρίας στο επικείμενο ΔΣ των ΕΛΤΑ ενώ θα ξεκινήσει και εκστρατεία συναντήσεων, ενημέρωσης και συνεργασίας με τα πολιτικά κόμματα, την τοπική αυτοδιοίκηση και τα συνδικαλιστικά σωματεία.