powered by Agones.gr - livescore

Παρασκευή

PARTHENώN FILM FESTIVAL - σινεμά στο χωριό - ( Παρθενώνας 3-4-5/7/15)

Πρόγραμμα Προβολών

Οι προβολές των ταινιών ξεκινούν κάθε βράδυ στις 21.30 στην πλατεία του Παρθενώνα Χαλκιδικής. Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους.
The film screenings start every night at 21.30 in the central square of Parthenonas. Admission is free for everyone.

Σύνδεσμος στο fb https://www.facebook.com/parthenonfilmfestival
Το παλιό Δημοτικό η πλατεία που θα γίνουν
                       οι προβολές





Παρασκευή 3 Ιουλίου  |   Friday, 3 July 
Το Κόκκινο Μπαλόνι  |  The Red Balloon  (1956)
του Albert Lamorisse | Γαλλία | 34΄
Μια ιδιότυπη φιλία αναπτύσσεται ανάμεσα σ’ ένα αγόρι κι ένα μπαλόνι στους δρόμους του Παρισιού του ’50. Μία ταινία για το μαγικό σύμπαν των ανηλίκων, που δεν μπορούν να κατανοήσουν οι ενήλικοι. Θεωρείται μία από τις καλύτερες παιδικές ταινίες όλων των εποχών. Πρωταγωνιστεί ο γιος του σκηνοθέτη, Pascal Lamorisse. Το Κόκκινο Μπαλόνι βραβεύτηκε με Χρυσό Φοίνικα Μικρού Μήκους Ταινίας στο Φεστιβάλ των Καννών καθώς και με Όσκαρ Σεναρίου το 1956.
-
A peculiar friendship develops between a little boy and a balloon, in the streets of Paris, in the 1950s.  Α film about the magical world of children that adults don’t understand. It is considered one of the best kids’ movies of all time.  The director’s son, Pascal Lamorisse, plays the leading role. The Red Balloon won the Palme d’Or for short films and an Oscar for best original screenplay in 1956. 
-
Τα 400 Χτυπήματα  |  The 400 Blows  (1959)
του Francois Truffaut | Γαλλία | 99΄
Ο δεκατριάχρονος Αντουάν Ντουανέλ μεγαλώνει στο Παρίσι των αρχών της δεκαετίας του ‘50. Η αδιαφορία των γονιών του και η αυταρχική συμπεριφορά του δασκάλου του στο σχολείο, σπρώχνουν τον Αντουάν σε ένα ταξίδι φυγής.
Οι περιπέτειες του Αντουάν, alter ego του Φρανσουά Τριφό, βασίζονται σε προσωπικά βιώματα του σκηνοθέτη κατά τη διάρκεια της δικής του παιδικής ηλικίας. Το αυτοβιογραφικό ντεμπούτο του Τριφό στον κινηματογράφο είναι μία από τις πρώτες ταινίες που εγκαινίασαν το γαλλικό Νέο Κύμα, την περίφημη “Nouvelle Vague” και επηρέασαν ολόκληρο το μοντέρνο σινεμά. Η ταινία τιμήθηκε με βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ των Καννών το 1959. 
-
Antoine Doinel, a 13-year old boy, grows up in Paris in the early 1950s. Misunderstood at home by his parents and tormented in school by his insensitive teacher, Antoine runs away.
The adventures of Antoine, Francois Truffaut’s cinematic alter ego, are based on the director’s own childhood experiences. Truffaut’s directorial debut is one of the defining films of the French New Wave movement that changed modern cinema. The 400 Blows received numerous awards and nominations, including the Cannes Film Festival Award for Best Director in 1959.
-
-
Σάββατο 4 Ιουλίου  |  Saturday, 4 July 
Dust (2013) 
του Θανάση Τσιμπίνη | Ελλάδα | 8΄
Ένα κορίτσι στην εφηβεία, κλειδωμένο σ’ ένα δωμάτιο,  προσπαθεί να αποδράσει από την πραγματικότητα. Παράλληλα, η αυταρχική μητέρα της ετοιμάζει μια τούρτα γενεθλίων. Η πορεία προς την ενηλικίωση, μέσα από τη σύγκρουση μητέρας - κόρης και των κόσμων τους.  Το Dust έχει προβληθεί σε διάφορα φεστιβάλ στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ έχει τιμηθεί με ειδική μνεία στο 19ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας “Νύχτες Πρεμιέρας”.
-
Α girl, locked in a room, creates a magical portal to escape reality using her imagination, a stuffed rabbit and a diamond. Back to reality, her domineering mother makes a birthday cake for her. Their worlds are about to be crushed to DUST. The film won an Honorable Mention at the 19th Athens International Film Festival.
-
Τα Πουλιά  |  The Birds  (1963)
του Alfred Hitchcock | ΗΠΑ | 119΄
Η δυναμική Μέλανι Ντάνιελς, γυναίκα της καλής κοινωνίας του Σαν Φρανσίσκο, γνωρίζει τον δικηγόρο Μιτς Μπρένερ σ’ ένα κατάστημα κατοικιδίων ζώων. Η ίδια αποφασίζει να μεταβεί στο Μποντέγκα Μπέι, όπου διαμένει ο Μιτς, για να χαρίσει στη μικρή του αδελφή που έχει γενέθλια, ένα κλουβί με παπαγαλάκια. Η άφιξη της συνοδεύεται από μια παράξενη αλλαγή στη συμπεριφορά των πουλιών της περιοχής. Σμήνη πουλιών, όλων των ειδών, αρχίζουν να επιτίθενται στους κατοίκους. 
Η τελευταία μεγάλη κινηματογραφική στιγμή του μετρ του σασπένς, με χρήση πρωτοποριακών για την εποχή ειδικών εφέ.  Βασισμένη σε μυθιστόρημα της Δάφνη Ντι Μωριέ, η ταινία επιδέχεται πλήθος ερμηνειών. Ο ίδιος ο Χίτσκοκ δεν έδωσε ποτέ καμία ερμηνεία για τα αίτια που προκάλεσαν την εξέγερση των πουλιών εναντίον των ανθρώπων. 
-
Melanie Daniels, a wealthy San Francisco socialite, meets lawyer Mitch Brenner in a pet shop. She decides to drive to Bodega Bay, where Mitch lives, in order to deliver a pair of lovebirds as a birthday present for his younger sister. Soon after her arrival, however, the birds in the area start to act strangely. Birds of all kinds suddenly begin to attack locals.
The last big moment in Hitchcock’s directing career, featuring remarkable special effects for its time. The film was based on the 1952 story “The Birds” by Daphne du Maurier. Numerous interpretations of the film have been attempted. Hitchcock himself never explained the reason behind the birds’ attack.
-
-
Κυριακή 5 Ιουλίου  |  Sunday, 5 July
Nicoleta (2012)
της Σόνια Λίζα Κέντερμαν | Ελλάδα | 19΄
Ήπειρος, 1951. Ένα 8χρονο αγόρι, θύμα του εμφυλίου πολέμου, είναι υπεύθυνο για την τύχη της νεογέννητης αδερφής του. Η ταινία έχει διαγωνιστεί σε 18 διεθνή φεστιβάλ και έχει αποσπάσει 5 βραβεία. Στην Ελλάδα, τιμήθηκε στο 36ο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας με το Βραβείο Σπουδαστικής Ταινίας  και με το Βραβείο Ομοσπονδίας Κινηματογραφικών Λεσχών Ελλάδας.
-
Epirus, 1951. In the mountains of Greece, still full of the hatreds of the civil war, a boy, as the head of his family is responsible for the destiny of his baby sister. Carrying the baby on his shoulders, he treks the inhospitable mountains and braves the dangers of unforgiving people in the hope of escaping poverty. The film has received many awards in festivals around the world.
-
Η Nύχτα του Kυνηγού  |  The Night of the Hunter  (1955)
του Charles Laughton | ΗΠΑ | 92΄
‘Ενας παράφρων ιεροκύρηκας, δολοφόνος γυναικών, παντρεύεται τη χήρα ενός ληστή τράπεζας, με σκοπό να ιδιοποιηθεί τα χρήματα της ληστείας. Η στάση του γίνεται ιδιαίτερα εχθρική απέναντι στα δύο μικρά της παιδιά, όταν αρχίζει να αντιλαμβάνεται ότι αυτά γνωρίζουν που έκρυψε ο πατέρας τους τα χρήματα της ληστείας. 
Μία εκκεντρική κινηματογραφική απόδοση της αιώνιας μάχης του καλού με το κακό, ένα σύγχρονο παραμύθι, ένας ύμνος στην παιδική αθωότητα. Η πρώτη και μοναδική σκηνοθετική απόπειρα του ηθοποιού Τσαρλς Λότον υπήρξε εμπορική αποτυχία κατά την πρώτη προβολή της ταινίας. Σήμερα θεωρείται κινηματογραφικό αριστούργημα και συγκαταλέγεται  σε λίστες με τις καλύτερες ταινίες όλων των εποχών. Αξέχαστη παραμένει η υποβλητική φωτογραφία του Stanley Cortez.
-
A religious fanatic, serial killer, marries the widow of a bank robber, aiming to steal the money of her executed husband’s last robbery. His attitude towards her two children starts to become extremely hostile, when he realizes that they know where their father hid the money.
An eccentric rendering of the eternal battle between good and evil, a modern fairy tale, a hymn to childhood innocence. The first and only film actor Charles Laughton ever directed, was not a success with either audiences or critics at its initial release. Now, it is regarded as a classic. The cinematography of Stanley Cortez is stunning.