Οι εργασίες ξεκινούν άμεσα και οι αρμόδιοι θεωρούν ότι το συμβατικό χρονοδιάγραμμα μπορεί να τηρηθεί παρά τις καθυστερήσεις.
Εφικτή θεωρείται η ολοκλήρωση του τμήματος Μουδανιών – Ποτίδαιας μέχρι το τέλος του 2016, έπειτα από πολλές καθυστερήσεις. Πλέον η συμπληρωματική σύμβαση θεωρείται τελειωμένη και ξεκινούν άμεσα οι εργασίες κατασκευής.
Το έργο ξεκίνησε στις αρχές του 2013, αλλά η έναρξη των ουσιαστικών εργασιών έγινε τον Σεπτέμβριο του ιδίου έτους. Οι τελευταίες εγκρίσεις από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων δόθηκαν, ενώ βγήκαν και οι απαραίτητες εγκύκλιοι.
Εφικτή θεωρείται η ολοκλήρωση του τμήματος Μουδανιών – Ποτίδαιας μέχρι το τέλος του 2016, έπειτα από πολλές καθυστερήσεις. Πλέον η συμπληρωματική σύμβαση θεωρείται τελειωμένη και ξεκινούν άμεσα οι εργασίες κατασκευής.
Το έργο ξεκίνησε στις αρχές του 2013, αλλά η έναρξη των ουσιαστικών εργασιών έγινε τον Σεπτέμβριο του ιδίου έτους. Οι τελευταίες εγκρίσεις από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων δόθηκαν, ενώ βγήκαν και οι απαραίτητες εγκύκλιοι.
Τα στελέχη των επιβλεπουσών τεχνικών υπηρεσιών τόνισαν στη Voria.gr ότι με
τις συνεχείς βροχοπτώσεις, που σε πολλές περιπτώσεις φέτος ήταν και καταρρακτώδεις, τα ασφαλτικά πήγαν πίσω (για τα πρώτα 2 χλμ. που έχουν ολοκληρωθεί). Όμως, διευκρινίζουν ότι οι ασφαλτοστρώσεις και οι άλλες «ευγενείς» (όπως τις χαρακτηρίζουν) εργασίες είναι «γρήγορες» και μόλις ευνοήσουν οι συνθήκες θα γίνουν με γοργούς ρυθμούς, χωρίς να καθυστερήσουν περαιτέρω την παράδοση του τμήματος. Οι εργασίες πλέον αρχίζουν και για τα υπόλοιπα 2,2 χλμ. μέχρι την Ποτίδαια.
Προς το παρόν παραμένει ερώτημα τι θα γίνει με το 1 χλμ. από τα συνολικά 5,2 χλμ. του τμήματος. Οι αντιδράσεις των κατοίκων της Ποτίδαιας συνεχίζονται, παρότι έχει βγει και απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, η οποία απέρριψε την προσφυγή των περιοίκων που υποστήριξαν ότι θίγονται χώροι αρχαιολογικού ενδιαφέροντος με τη διαπλάτυνση του δρόμου.
Ωστόσο, στα 4,2 χλμ. εκτελούνται κανονικά οι εργασίες, ώστε να μην τεθεί σε κίνδυνο και η χρηματοδότηση του έργου από το ΕΣΠΑ.
Ήδη εξετάζεται μια σειρά λύσεων γι’ αυτό το 1 χλμ. που μένει «ορφανό», ώστε να μην μπλοκάρει η κίνηση σε εκείνο το σημείο και πάει στο… βρόντο όλο το έργο, σκοπός του οποίου είναι να σταματήσει η ταλαιπωρία των πολιτών τα καλοκαίρια, όταν ο συγκεκριμένος δρόμος αντιμετωπίζει τεράστιους κυκλοφοριακούς φόρτους (η Κασσάνδρα φορτώνεται το 70% της κίνησης στη Χαλκιδική).
Οι εργασίες, μέχρι την επίλυση των διαδικαστικών θεμάτων, προχώρησαν με αργούς ρυθμούς, όμως τώρα πια οι αρμόδιοι διαβεβαιώνουν ότι το έργο θα «τρέξει» και η συμβατική ημερομηνία παράδοσης (36 μήνες) μπορεί να τηρηθεί.
Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου είναι 23,3 εκ. ευρώ και η εγκεκριμένη συμπληρωματική σύμβαση είναι 650.000 ευρώ.
Το τμήμα Μουδανιά – Ποτίδαια θα αποκτήσει τα χαρακτηριστικά του υπόλοιπου αυτοκινητοδρόμου, δηλαδή δυο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με διαχωριστικό στηθαίο ασφαλείας μεταλλικό, ενώ θα κατασκευαστεί ένας ανισόπεδος κόμβος (Μουδανιών), παράπλευρο και τοπικό οδικό δίκτυο για τις παρόδιες εγκαταστάσεις
www.voria.gr