powered by Agones.gr - livescore

Πέμπτη

Γερμανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες: Μετράει η τιμή και όχι η μάρκα

Τα brand των τουρ οπερέιτορ δεν είναι τόσο σημαντικά για τους γερμανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες όσο παράγοντες όπως η τιμή των πακέτων, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε η fvw ανάμεσα σε 162 πρακτορεία. Μόνο το 55% των γερμανών πρακτόρων δήλωσε ότι το brand είναι σημαντικό ή πολύ σημαντικό στην πώληση διακοπών από
τουρ οπερέιτορ, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τις κρουαζιέρες φτάνει το εντυπωσιακό 95%. Τρεις στους 4 ερωτηθέντες μάλιστα, είπαν ότι οι πελάτες δεν ενδιαφέρονται για τα brand, αλλά μόνο για την τιμή του πακέτου που τους ενδιαφέρει. Οι ίδιοι οι τουριστικοί πράκτορες φαίνονται να ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο για τις προμήθειες, την ποιότητα του προϊόντος και την ακρίβεια στην τιμή, παρά για την πιστότητα στο brand.Οι λόγοι που οδηγούν σε αυτό το αποτέλεσμα μπορεί να είναι ότι τα προϊόντα των τουρ οπερέιτορ είναι σχετικά ανταλλάξιμα καθώς και ότι παράγοντες όπως η τιμή παίζουν πολύ σημαντικότερο λόγο σε σύγκριση, για παράδειγμα, με τις διακοπές κρουαζιέρας.Η έρευνα δείχνει ότι, ενώ οι κορυφαίοι τουρ οπερέιτορ προσπαθούν να αναπτύσσουν ένα όλο και μεγαλύτερο εύρος αποκλειστικών προϊόντων, η στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθούν αποτυγχάνει να μετατρέψει τις προσπάθειες αυτές σε πιστότητα στο brand. Σε γενικές γραμμές, τα brand με ξεκάθαρη τοποθέτηση στην αγορά είχαν καλύτερες επιδόσεις στην έρευνα συγκριτικά με τα υπόλοιπα brand.Σε επίπεδο μεμονωμένων brand, ξεκάθαρος νικητής στη συνολική αξιολόγηση των 20 κορυφαίων, είναι ο σπεσιαλίστας στις διακοπές με επίκεντρο τον πολιτισμό, Studiosus, και ακολουθήσαν οι Meier’s Weltreisen, η Airtours της TUI, η Dertour και η TUI.Τα υπόλοιπα δέκα brand είναι: Schauinsland-Reisen, Gebeco της TUI, o σπεσιαλίστας στα ταξίδια με τρένο Ameropa, τα Jahn Reisen και ITS της DER Touristik και το brand οικονομικών διακοπών της TUI, 1-2-Fly.Τα brand της Thomas Cook συγκέντρωσαν χαμηλή αξιολόγηση, δίπλα στις FTI Touristik και Alltours.