powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη

Οι εξηγήσεις του υπουργού Μάρδα για το… camping των 'xιλίων άστρων' στις Καβουρότρυπες.

Εξηγήσεις για τις ολιγοήμερες διακοπές του έδωσε μέσω facebook ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Δημήτρης Μάρδας. Ο αναπληρωτής «τσάρος» με αφορμή ένα σχόλιο δημοσιογράφου σε εφημερίδα για τις… στιγμές ξεκούρασης και χαλάρωσής του στη Χαλκιδική έγραψε:
«Τόλμησα να κάνω ένα διήμερο μιας μικρής ανάπαυλας το
προηγούμενο Σαββατοκύριακο, στο «ξενοδοχείο μου των χιλίων άστρων» στις Καβουρότρυπες στη Χαλκιδική, (σε ιδιωτικό χώρο) προσκαλώντας κάποιους φίλους με τα αντίσκηνά τους. Ένας συντάκτης εφημερίδας, στο πλαίσιο ενός πιπεράτου σχολίου, σημείωνε ότι προκάτοχός μου δεν είχε καν χρόνο (το Σαββατοκύριακο!!!) , να πάει στο Καβούρι για… σουβλάκι, σε ημέρες όπου ετοιμαζόταν Μνημόνιο.
 Η απάντησή μου είναι απλή. Όταν κάποιος οργανώνει όπως πρέπει τη δουλειά του,  μπορεί να απουσιάζει ακόμη και για λίγο κάποιες δύσκολες ημέρες. Επίσης, δε γνωρίζω κάποιον προκάτοχό μου να έχει κάνει λιγότερο από πέντε συνεχόμενες ημέρες διακοπές, (με Σαββατοκύριακο συνυπολογισμένο), το Καλοκαίρι συνολικά. Αυτές θα είναι οι δικές μου έως τα τέλη του Αυγούστου! Και αυτό δεν οφείλεται σε οργανωτικά προβλήματα, αλλά στους περιορισμούς και στις πιθανές εξελίξεις που ενδέχεται να αντιμετωπίσουμε έως το τέλος του μήνα». 

Τι εννοούσε βέβαια ο… ποιητής με τους «περιορισμούς» και τις «πιθανές εξελίξεις» στις οποίες αναφέρεται ο ίδιος ξέρει…
(σxόλιο από karfitsa.gr)

Σχετικό έδώ  Ο κατασκηνωτής Μάρδας άναψε φωτιές στη... Χαβάη της Χαλκιδικής (Καβουρότρυπες)

και  εδώ   Υπουργός ξενοδόχος...1000 αστέρων στις Καβουρότρυπες