powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα

Ξένοι δημοσιογράφοι και travel bloggers που επισκέφθηκαν και αγάπησαν την Χαλκιδική από την αρχή της σεζόν

Δημοσιογράφοι από Σουηδία, Γαλλία, Γερμανία, Κίνα αλλά και Ιταλοί αρχαιολόγοι, γνώρισαν τη Χαλκιδική μέσα από πρόγραμμα του Τουριστικού Οργανισμού.
Η Χαλκιδική μετράει ήδη την άφιξη 60 δημοσιογράφων και travel bloggers από 15  και πλέον χώρες
μέσω των press trips που έχoυν οργανωθεί μέχρι τώρα. Το φετινό πρόγραμμα προβολής και προώθησης του προορισμού από τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, περιλαμβάνει επισκέψεις δημοσιογράφων ειδικού τύπου καθώς και διεθνείς δημοσιογραφικές συναντήσεις και travel bloggers διαφορετικών εθνικοτήτων.
 RAI International
Η αρχή έγινε με την επίσκεψη Ιταλών αρχαιολόγων καθώς και του τηλεοπτικού συνεργείου της RAI International στις αρχές Μαΐου. Ακολούθησε το press trip Γάλλων δημοσιογράφων στις αρχές Ιουνίου, η συνέχεια δόθηκε με την επίσκεψη τριών Σουηδών δημοσιογράφων, ενός δημοσιογράφου από την Daily China, ενώ κορυφώθηκε με την επίσκεψη των travel bloggers στις 19 Ιουνίου και ολοκληρώθηκε με το press trip Γερμανών δημοσιογράφων στα τέλη Ιουνίου.
Συγκεκριμένα, στις 13-15 Ιουνίου, η Χαλκιδική υποδέχτηκε τον εκδότη του έντυπου περιοδικού τροφίμων-ποτών Butikstrender Magazine, Nίκλας Βέρνερ και τους συνεργάτες του με στόχο την προβολή της Χαλκιδικής και της Κεντρικής Μακεδονίας εστιασμένη στον τομέα των βιολογικών τροφίμων. Το ταξίδι οργανώθηκε σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και περιελάμβανε επισκέψεις σε παραγωγικές μονάδες της Χαλκιδικής που εξάγουν τα προϊόντα τους. Οι Σουηδοί δημοσιογράφοι ενημερώθηκαν για τα τοπικά προϊόντα της περιοχής και εντυπωσιάστηκαν με τα αποτελέσματα σχετικά με την ανώτερη ποιότητα και την υψηλή διατροφική αξία του αγουρέλαιου της Χαλκιδικής που τους παρουσίασε ο καθηγητής του Τομέα Φαρμακογνωσίας και Χημείας Φυσικών Προϊόντων, Προκόπης Μαγιάτης. Οι Σουηδοί δημοσιογράφοι επισκέφτηκαν, επίσης, οινοποιεία της Χαλκιδικής, όπου ξεναγήθηκαν στους αμπελώνες και έκαναν γευστικές δοκιμές σε κρασιά και τσίπουρο. Έδειξαν ενδιαφέρον ιδιαίτερα για τις ελληνικές ποικιλίες κρασιών, τις οποίες δεν είχαν ξαναδοκιμάσει καθώς και για το ροζέ και γλυκό κρασί, τα οποία όπως μας ενημέρωσαν είναι πολύ δημοφιλή στους Σουηδούς. Επίσης επισκέφθηκαν μία αγρο-διατροφική επιχείρηση της Χαλκιδικής όπου είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν παραδοσιακά γλυκά του κουταλιού, χειροποίητες πίτες και ντολμαδάκια. Οι εντυπώσεις των δημοσιογράφων θα αποτυπωθούν σε ένα ειδικό αφιέρωμα 15 σελίδων στο περιοδικό, το οποίο διανέμεται σε εταιρείες εισαγωγών τροφίμων της Σκανδιναβίας καθώς και στο καινούριο περιοδικό του ομίλου που θα απευθύνεται στον τελικό καταναλωτή.
Τη Χαλκιδική επισκέφτηκε ο δημοσιογράφος Έρικ Νίλσον, ο οποίος αρθρογραφεί στη μεγαλύτερη αγγλόφωνη εφημερίδα της Κίνας, China Daily. Η επίσκεψη οργανώθηκε από το Ελληνικό Προξενείο στην Σαγκάη και το γραφείο του ΕΟΤ Κίνας και συμπεριλάμβανε εκδρομή στο Αγ. Όρος και ξενάγηση στα Αρχαία Στάγειρα. 
bloggers
Η Χαλκιδική συμπεριλήφθηκε στο πρόγραμμα των BlogTrottersGR 2015, οι οποίοι την επισκέφτηκαν στις 19 Ιουνίου για ένα μοναδικό beach party που οργάνωσε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σε συνεργασία με τη Marketing Greece. Οι 40 travel bloggers από 12 χώρες ενθουσιάστηκαν με τα καταγάλανα νερά, απόλαυσαν τον ήλιο ενώ δε σταμάτησαν στιγμή να ανεβάζουν φωτογραφίες, video και tweets στα κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιώντας τα hashtags: #halkidiki, #visithalkidiki και #blogtrottersgr. Η απήχηση ήταν τεράστια καθώς τα συνολικά impressions ξεπέρασαν τις 10.000.000 και τους 1.500.000 μοναδικούς χρήστες στα social media. 
Οι δημοσιογραφικές αποστολές ολοκληρώθηκαν με το press trip των Γερμανών δημοσιογράφων στις 24-26 Ιουνίου. Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σε συνεργασία με Marketing Greece, φιλοξένησε πέντε Γερμανούς δημοσιογράφους από τα έντυπα Die Welt, Berliner Kurier, Hamburger Morgenpost, Kölner Express, Pures Leben, Hamburger Abendblatt, Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung, Tagesspiegel. Οι συνολικοί αναγνώστες των παραπάνω εντύπων ξεπερνούν τους 1.500.000. Οι Γερμανοί δημοσιογράφοι, σε μία διαφορετικού τύπου περιήγηση, είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν και να συνομιλήσουν με ντόπιους καλλιτέχνες, να επισκεφτούν ορεινά χωριά και να μάθουν για την ιστορία και τους θρύλους της περιοχής από τους ίδιους τους κατοίκους και παράλληλα, να δοκιμάσουν παραδοσιακά μαγειρέματα, να απολαύσουν τοπικά προϊόντα, να ανακαλύψουν «κρυμμένες» παραλίες και να περιηγηθούν στη φύση. 
Χαλκιδική και Marketing Greece
Γάλλοι δημοσιογράφοι στη Χαλκιδική:
 “Le petit paradis, Halkidiki!”
Ο ΤΟΧ θα συνεχίσει το πρόγραμμα επικοινωνίας μέσα από τη συνεπή διαδικτυακή παρουσίαση και αξιοποιώντας σύγχρονα και διαδραστικά εργαλεία επικοινωνίας. Για την καλύτερη προβολή της περιοχής, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συνεργάζεται με την Marketing Greece για την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος προβολής, δίνοντας έμφαση στα social media
η ανάρτηση από το www.voria.gr