powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα

Ο Χαλκιδικιώτης Αντώνης Παπαδημητρίου 29ος στον Διεθνή μαραθώνιο του Houston συναγωνιζόμενος με 7109 επιλεγμένους αθλητές

Την Κυριακή 15-1-17 έγινε ο Μαραθώνιος και ο Ημιμαραθώνιος του Χιούστον, και στη μεγάλη απόσταση έτρεξε  ο Χαλκιδικιώτης  Αντώνης Παπαδημητρίου του Άρη Θεσ/νικης  με πολλούς τραυματισμούς , τερμάτισε στην 29 θέση   αγωνιζόμενος με παγκόσμιους  αθλητές 7019 επιλεγμένοι φέτος (που τερμάτισαν).
Ο Chevron Houston Marathon είναι ο πρώτος σημαντικός
 Μαραθώνιος κάθε χρονιάς και η Ελλάδα τον τιμάει στέλνοντας πάντα δυνατούς αθλητές της στη πόλη των ΗΠΑ. 
Ο 37χρονος Αντώνης Παπαδημητρίου ( καταγωγή από Ορμύλια και Νικήτη)  ήταν ο 2ος καλύτερος Έλληνας Μαραθωνοδρόμος για το 2016  με το 2.22.59 (2.22.54) που πέτυχε στο Ρόττερνταμ στις 10 Απριλίου. Είχε μια εξαιρετική χρονιά αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα τραυματισμών του προηγούμενου έτους.

Το σχόλιο του Αντώνη στο fb

Οι ευχές και τα ενθαρρυντικά σας λόγια μου χάρισαν δύναμη ώστε να ανταπεξέλθω στις αντίξοες συνθήκες υγρασίας(97%) και θερμοκρασίας (25 βαθμών).
Από τους δώδεκα τερματισμούς μαραθώνιων ήταν η πρώτη μου φορά που ένιωσα τόσους πόνους και κράμπες.
Έτσι στα μισά της διαδρομής παύοντας πλέον να έχω στο μυαλό μου χρόνους και ρεκόρ ο μοναδικός μου στόχος ήταν ο τερματισμός τρέχοντας για την Ελληνική ομογένεια,το εθνόσημο ,την Ελλάδα !
Ευχαριστώ πολύ σε όσους πιστεύουν και είναι κοντά στις προσπάθεια μου!
Αναλυτικό ρεπορτάζ εδώ runningnews.gr